pondelok 7. januára 2013

moja zbierka lakov Pupa Milano

Po sto rokoch som pre vás natočila video :-)
Je také dosť dlhšie a v podstate v ňom len kecám o jednej mojej obľúbenej značke - Pupa Milano.
Dúfam, že vás nebude nudiť. Môžete si v ňom pozrieť pár lakov, ktoré mám a vypočuť si môj názor a skúsenosti s nimi.



Toto je nail art, ktorý som robila iba s použitím Pupa lakov. Mali by to byť vzory podobné tradičným indickým kresbám hennou na rukách neviest. Nie je to moc nositeľné, vzhľadom na pomaľované prsty, ale mne sa to páči a teším sa z toho ako zaujímavo to vyzerá na fotke... lebo som si nechty hneď odlakovala :-)

Ďalšie moje recenzie, ktoré som vám vo videu spomínala, nájdete v nasledujúcich odkazoch:

Oficiálna stránka spoločnosti: www.pupa.it
Facebooková fun page: Pupa Milano Slovensko

15 komentárov:

  1. To zdobení je úžasné, na video kouknu zítra. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru, ta kresba je nááádherná! Měla sis to nechat, alespoň na těch nehtech... Chtěla bych umět aspoň něco podobného, ale mám obě ruce levé :D
    Pupa laky bych ráda zkusila (a nejen laky od téhle značky), jenže u nás se nedostane. Škoda toho, ty holografy jsou krásné.
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fajne videjko :) najviac sa mi paci coral, ten co dlho schne, zakladny lak zo setu praskacov a aj ten peeling moze byt fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A este aj top coat som zabudla :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. That looks AMAZING! Love it!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. laky od pupy sú proste šupa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. chceme viac videí :)) ... Pupa má krásne obchody, v auparku tam vždy pol dňa strávim pri tých lakoch :-DDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to presne aj ja, majú ich veľmi veľa a ja sa tak ťažko rozhodujem... :-)

      Odstrániť
  8. Ou PUPA jedna z mojich najobľúbenejších značiek....k tomu svietiacemu laku, ktorý síce osobne nemám ale mala som ho na nechtoch tak mi svietil a bola to presne táto istá farba čím som si na 100% istá :-) a ten nail art na tvojich nechtoch bol naozaj,naozaj nádherný :-DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt svietil? :-) Tak to je super, musím to aj ja dajako otestovať!

      Odstrániť
  9. Krásne, škoda toho odlakovania =/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj netyka se to sice tohoto videa, ale narazila jsem na novinku (aspon myslim, ze je to novinka) od OPI.
    http://www.youtube.com/watch?v=OkKuuMgqcw4&feature=youtu.be

    Ahoj M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, to je novinka. Ako sa ti tie laky páčia? Lebo ja sa neviem rozhodnúť... Odtiene sú veľmi pekné, ale asi y sa mi páčili viac normálne trblietavé, lesklé. Tieto vyzerajú, že majú celkom hrubý povrch. Musím vygúgliť viac fotiek :-)

      Odstrániť