štvrtok 28. júna 2012

pupa milano - No.730 Afro Iridescent


Dnes tu mám ďalší prenádherný lak od značky Pupa Milano z letnej africkej kolekcie, ktorú si môžete kuknúť TU. Má názov Afro Iridescent a naozaj mi horúci kontinent mimoriadne pripomína... Modro-zelený výrazný duochrome je taký neuveriteľný a nádherný ako fatamorgána na africkej púšti. Prelýnajúce sa farby prechádzajú od tmavej modrej, cez tyrkysovú, zelenkavú až do smaragdovej. V rôznych uhloch pohľadu a pod rôznym osvetlením vyzerá stále inak a stále krásne. Určite sa s ním nebudete nudiť a verím, že dostanete toľko komplimentov na tento lak ako ja :-) Naozaj je neprehliadnuteľný a skutočne originálny. Aspoň ja si na žiaden podobný odtieň spomenúť neviem...

Lakuje sa veľmi dobre, konzistenciu má príjemnú a akurátnu na to, aby stačilo nalakovať si dve vrstvy. Avšak pri týchto druhoch lakov sú stopy po štetčeku častým javom. Ani tento fešák nie je výnimkou a jemné prúžky na ňom ostávajú. Po použití nadlaku sa trochu zjemnia, zahladia a vynikne krásna farba, takže to nie je skutočnosť, čo by pri nosení mohla nejako priveľmi prekážať. Ešte na záver musím spomenúť, že Afro Iridescent má naozaj dobrú výdrž a nosila som ho takmer neporušený celý týždeň. 
Ak máte možnosť a vo vašom okolí sa nachádza predajňa Pupa, určite tento lak neprehliadnite! :-)


9 komentárov:

  1. kraaasne odtiene hadze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. škoda, že u nás Pupu neprodávají, nebo o tom aspon nevím.. protože mají opravdu nádherné laky!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. peknyy :) len mne nepripomina vobec afriku ale vodnika, urcite ho ma jeho zena - vodnicka na nechtoch ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jééé, ten lak je kouzelný!
    A mně Afriku připomíná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný1.7.12

    je podobný odtieňu od Catrice ,,Genius in the bottle"?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hypnotizujúce = krásne!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ZAJAC9.7.12

    FAKT OTRASNE STETCE. IDE MA URVAT Z NICH, LAKUJU TOTALNE HNUSNE

    OdpovedaťOdstrániť