sobota 29. novembra 2014

Ako päť blogeriek čaká na Vianoce

Pomaličky prichádza to najkrajšie obdobie z roka - Vianoce.
S prvou výzdobou v obchodných centrách a s nastraženými ušami čakám, kedy započujem niekde v rádiu pesničku Last Christmas. Tým momentom oficiálne zahajujem nekontrolovateľné tešenie sa :-)
A tento rok chcem, aby ste sa tešili so mnou aj vy - tak som pre vás pripravila jeden výnimočný projekt, ktorý vám na mojom blogu spríjemní každú adventnú nedeľu.

Je mi obrovskou cťou, že štyri moje obľúbené spriatelené blogerky súhlasili a každá z nich pripraví na jednu nedeľu guest post na môj blog.


Takže popri vianočnom upratovaní, pečení a chystaní darčekov si občas v nedeľu sadnite, zapáľte sviečku na adventnom venci, vyložte nohy a prečítajte si u mňa článok.

Písať ho tentoraz nebudem ja, ale dala som voľnú ruku štyrom skvelým dievčatám:
Alicke z blogu Lacquered Obsession (tu)
Romanke z blogu Malý koutek krásy (tu)
Zuzke z blogu Beauty by Suzie (tu)
Veronike z blogu Nails by Arvonka (tu)

Tie si pre vás pripravili vianočné nechtové inšpirácie, aby čakanie na sviatky prebehlo pre nás všetkých ešte príjemnejšie.

Dúfam, že tento náš nápad bude pre vás vítaným prekvapením a články sa vám budú páčiť. A tiež, že vy, moji čitatelia podporíte mojich hostí rovnako ako podporujete mňa ;-)
Tak krásne čakanie na Vianoce prajem! :-)


10 komentárov:

  1. Super, to se těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten úvod se ti fakt povedl, vypadá to strašně pěkně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Romča. Chcela som vás tu pekne uvítať :-)

      Odstrániť
  3. super predstavenie decembrového programu :-) vzhľadom na môj mŕtvy počítač som rada, že som až tretia :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky :-) No všimla som si na FB, že máš s ním nejaké trable. Keby som mohla prípadne nejako pomôcť, daj vedieť.

      Odstrániť
    2. Ďakujem, Veve, no asi tu už nie je žiadne riešenie, už sme skúsili tri programy na recover a nejako sa nemôžeme dostať k údajom, vyhodilo síce, že sú opravené súbory, no nejako sa nám nechcú ukázať, asi by som mala zahodiť aj poslednú nádej a zmieriť sa s tým

      Odstrániť