nedeľa 30. novembra 2014

1. adventná neďeľa s Lacquered Obsession

Príjemnú nedeľu všetkým! Dnes pre vás píšem ja, Alica z Lacquered Obsession. Prijala som Veronikine pozvanie byť hosťom na jej blogu. Po jesennej výzve je Veve nezastaviteľná a pripravila si pre nás, vybrané blogerky a vás, našich čitateľov ďalšiu skvelú akciu :) Začíname prvou adventnou nedeľou.


Môžem teda oficiálne odštartovať mesiac plný nail artov s vianočnou tematikou. Tento rok sa na Vianoce teším akosi viac. Vlastne neviem prečo, len mám taký ten pocit :) Teším sa na vianočné pečenie (ktoré som vždy zmeškala kvôli štúdiu), zdobenie stromčeka, balenie darčekov... Možno tento rok aj sneh bude :)

Pôvodná manikúra pre dnešný príspevok mala vyzerať trošku inak. No po piatkovej návšteve obchodov, za účelom lovenia darčekov, som narazila na tri laky, ktoré tento môj plán zmenili.


Prvým je Rimmel Glitter Bomb v odtieni Midnight Mistletoe. Nedávno som ho videla u Romanky z Malý koutek krásy. A ako sama píše, Vianoce ako vyšité vo fľaštičke. Čo je viac typické ako kombinácia červenej a zelenej? Tento lak to všetko v sebe spája. Bonusom sú aj holografické šesťuholníčky.


Zvyšné dva zo spomínaných som objavila náhodou, keď som prechádzala okolo stojanu Miss Sporty a zahliadla som niečo s nápisom "Holographic". Boli tam len tieto dva, no niečo mi hovorilo, že ich musí byť viac. A aj je. Podľa všetkého ide o novú kolekciu holografov pod názvom Funtasy. A hneď som ich v mysli videla zakomponované do tejto manikúry. Strieborný s nádychom do fialovo-ružova je číslo 010 a malinový číslo 030. V zahraničí majú krajšie názvy - Whitening Dream a Electron Pink.


Pre prvú adventnú nedeľu som sa rozhodla si vytvoriť skittle, alebo inak, mix and match manikúru. Na malíček som si najskôr nalakovala Miss Sporty Funtasy Whitening Dream a namaľovala farebné "cencúle". Prstenník má predstavovať vianočný puding, preto som najskôr ho nalakovala čokoládovo hnedým lakom Pupa číslo 610. Bielym lakom tej istej značky som si namaľovala stekance, ktoré som ešte ozdobila trbličom Midnight Mistletoe. Na prostredníku som si vytvorila tak trochu abstraktnejší vianočný stromček. Ukazovák znázorňuje vianočné červeno-biele cukríky. Na palec som potom na biely podklad opäť nalakovala trblietky od Rimmelu. Chcela som totiž vidieť ako vyzerajú na väčšej ploche.


Tu vidíte všetky použité laky pekne pokope. Zľava Pupa 610, Pupa White, Miss Sporty 030, Miss Sporty 010, Rimmel 020 Midnight Mistletoe a Catrice Miss Piggy's BF.



Ďakujem veľmi pekne Veronike, že si ma vybrala :) Dúfam, že moje nechtíky sa vám všetkým budú páčiť :)


21 komentárov:

  1. Naprostý úžas! Překrásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásné, povedený design :) těším se na další neděli :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj ja som veľmi zvedavá na ďalšie účastníčky :)

      Odstrániť
  3. To je boží ♥ Ohromně roztomilý a sálá z toho příjemná, pohodová vánoční atmosféra. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teší ma, že to tak pôsobí :)

      Odstrániť
    2. Presne, toto sú také fotky s atmosférou, perfektne sa podarili! :-)

      Odstrániť
    3. Odovzdám chválu na fotky priateľovi, veľmi šikovne to vymyslel a dokonca ho to veľmi bavilo :)

      Odstrániť
  4. ten stromček je dokonalý, veľmi sa mi páči!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa naň nevedela tiež vynadívať. Taký pravítkovo súmerný, ale pritom asi maľovaný voľnou rukou... No perfektný proste :-)

      Odstrániť
    2. presne Veve! celé je to také krásne uhľadné:)

      Odstrániť
    3. Baby ešte chvíľku a sa tu rozplyniem od blaženosti... :D A stromček je maľovaný voľnou roztrasenou rukou ;)

      Odstrániť
    4. To "roztrasenou" hneď prečiarkni :-D

      Odstrániť
  5. Velmi pekne aj blog sa mi paci.. taky roztomily, takze sa pripajam :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný30.11.14

    Tedy máš můj obdiv, že si s tím dokážeš tak moc vyhrát. Já bych na to asi neměla nervy :) Laky se mi líbí moc :)

    Monča z Like Lady ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to veľmi baví. Obraz by sa mi maľovať už nechcelo, ale na toto si nájdem čas vždy :)

      Odstrániť
  7. Výborný úvod, Alicka, je tam z každého rožku trošku, veľmi sa mi to páči

    OdpovedaťOdstrániť