utorok 28. októbra 2014

Essie - Wrapped In Rubies

Snáď mi ani neuveríte, že tieto fotky čakajú na mojom blogu v záložke koncepty asi tri roky! No vážne. A vlastne ani sama neviem prečo... asi sa mi nikdy nestretla chuť napísať o tomto laku s vhodným ročným obdobím :-)

A pri tom mám k laku Essie - Wrapped In Rubies veľmi vrúcny vzťah. Bol to totiž jeden z mojich prvých lepších lakov a doniesol mi ho drahý z nejakej služobky ako prekvapko.
Ešte teraz si pamätám ako veľmi som sa vtedy z oboch tešila.


Toto je pre mňa (a určite aj pre mnohé z vás) proste typicky jesenný lak na nechty. Krásny teplý červenkastý odtieň s naozaj veľkým podielom hnedej, no pri tom nie je ani tmavý, ani moc svetlý. Má v sebe ešte aj výrazný zlatý shimmer, ktorý je však viditeľnejší vo fľaštičke, než na nechtoch. Ale aj tak dodáva konečnej manikúre iskru.
Dosť mi pripomína farbu gaštanov čerstvo "vyliahnutých" zo svojej pichľavej škrupinky. Tiež sú takto pekne lesklé, teplo-hnedo-červené a hladučké :-)

A hladučko sa s ním aj pracuje. V podstate nie je nič, čo by som mu mohla vytknúť. Konzistenciu má aj napriek svojmu veku stále výbornú. Trošku redšiu, ale nesteká nikam a vďaka tenkému štetčeku lakuje presne. Kryje v dvoch vrstvách a schne ozaj bleskurýchlo do takého jemného saténového finishu. To bude asi vďaka tomu shimmeru, preto ak máte radšej lesklejšiu manikúru, naneste ešte top coat. 


Na záver mám pre vás pripravené ešte porovnanie s ľahšie dostupnejším lakom ako je tento môj staručký Essie... je ním Opi - Romeo & Joliet, ktorý patrí k stálej ponuke tejto značky.
Myslím, že je to celkom vydarené dvojča :-)
Čo sa týka praktických vlastností, sú tieto dva laky takmer identické a lakovanie s hocktorým prebehne určite bezproblémovo. Vo vzhľade sú tiež len minimálne rozdiely, povedala by som, že Opi je viac červenší, má menej zlatého shimmeru a vyšší konečný lesk. Celkovo sú to však len drobnosti, ktoré si laický divák nevšimne :-)

V ľavo na fotke sú nalakované zhora nadol - Essie, Opi, Essie, Opi.
Keďže porovnanie vyšlo takto na remízu, rozhodla som sa jedného z nich z mojej zbierky obetovať a urobiť miesto nejakému novému laku. Opík už teda robí radosť novej majiteľke a ja som si nechala tento Essie, čo má pre mňa aj emocionálnu hodnotu :-)

Pre ktorý z nich by ste sa rozhodli vy? 


6 komentárov:

  1. Both are pretty, but I think I like the Essie a little bit better. Gorgeous pictures!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laky mají krásné barvy, když bych si měla vybrat jen jeden, tak ten s odstínem do červena :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Essie Wrapped In Rubies jsem kdysi hrozně moc chtěla a nakonec se k němu vůbec nedostala. Je nádherný a dala bych mu přednost taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten lak vyzerá neskutočne krásne a je veľmi zaujímavý, no obávam sa, že keby som ho v zbierke mala, rýchlo by ma prestal baviť.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veve, ja ti tie tri roky uverím, lebo aj ja som také mala, ale radšej som to pomazala :-D s tou farbou gaštanov úplne súhlasím a je to veľmi krásny jesenný lak. a vybrala by som si Essie .-)

    OdpovedaťOdstrániť