piatok 31. októbra 2014

Autumn Challenge: Halloween

Na siedmu tému v mojej "Autumn Challenge" som sa mimoriadne tešila. Témou je totiž Halloween. Minulý rok som ho trochu odignorovala a tak som sa rozhodla ukázať vám strašidelný nail art v plnej kráse dnes!
Teda... nail art... sa tomuto výtvoru asi ani nedá povedať, keďže sa nenachádza na nechte, ale trochu vyššie :-)


Dúfam, že ste sa nezľakli :-) Nebojte, neporezala som sa pri výrobe halloweenskeho svetlonosa, chcela som si len vyskúšať ako mi pôjde jedno z najklasickejších maskovaní na tento sviatok.
Hrôzostrašná čerstvá krvácajúca rana! Bŕŕŕ.
Vyšlo to perfektne, vyzerá ako živá, však? :-D

A nebolo to ani vôbec zložité, skôr som bola prekvapená, ako ľahko sa dá takéto niečo vytvoriť. Stačí mať po ruke len lepidlo na umelé riasy, papierové vreckovky, akrylové farby (červenú, bielu, čiernu) a kúsok čiernej nitky.
  • Najprv si vyberte miesto, kde by ste sa takto radi ozdobili a naneste v hrubšej nepravidelnej vrstve lepidlo. Z papierovej vreckovky si podľa dĺžky rany odtrhnite kúsok, naskrčkajte a nalepte, tam, kde chcete chrastu vystúplejšiu. Vytvarujte a počkajte kým lepidlo zpriehľadnie a zaschne.
  • Teraz prichádza na radu krv v podobe akrylových farieb. Červená je samozrejme základ - ja som ju naniesla na celú plochu rany a nakreslila som ňou ešte stekajúce kvapky. Plastickosť som dodala vytieňovaním s pomocou čiernej a bielej.
  • Potom stačilo už len nastrihať maličké kúsky nitky, uviazať úhľadnú mašličku a postupne lepidlom prilepiť stehy.
  • Ja som si na záver ešte vymyslela, že chcem aj skutočnú tečúcu krv a tak som s tavnou pištoľou urobila kvapku, znova natrela akrylovkami a prilepila.


Teraz sa dostávame aj k samotnému laku, ktorý som schválne vybrala taký nenápadný, nežný, princeznovský... Je ním Essence - Enchanted Fairy, ktorý toto dokonale spĺňa. Jemnučká ružová farba s chladným podtónom a so strieborným shimmerom, tvorí ten správny kontrast k nechutnej reznej rane :-)

Nebudem vás zdržiavať dlhou recenziou na lak, ktorý už nie je dostupný. Len v skratke poviem, že lakovanie bolo moc fajn, dve vrstvy stačili na plné krytie. Trochu horšie však schol a výdrž tiež nebola bohvieaká - dva dni. Takže ak ho nemáte, nemusíte ľutovať , o nič ste neprišli.


Tak čo poviete, ako sa vám môj dnešný výtvor páčil? Vydesil vás aspoň trošičku? :-)


Ďalšiu halloweensku inšpiráciu nájdete opäť aj u blogerky Alice, ktorá svoje farebné strašidelné nechtíky ukázala v článku TU.

A ak sa chcete aj vy zapojiť do tejto témy, vytvorte svoj nail art a pošlite mi link alebo rovno fotku na adresu nailsmaniac@centrum.sk.
Bude mi potešením pridať váš výtvor do tohto článku! :-)

14 komentárov:

  1. Veve, tak to je naprostá dokonalost! Trochu se mi z toho otřásá žaludek, což je důkaz věrohodnosti tvého výtvoru :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, tak dufam, že to nemalo horšie následky, len ten žalúdok :-) Ale potešilo ma, že to tak reálne prežívaš ;-)

      Odstrániť
  2. Wow precizní práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I really enjoy reading your blog, thanks for sharing it :D it's really beautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta mašlička a růžovoučký lak z toho udělaly tak roztomile morbidní záležitost :D Opravdu hodně dobrý !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Áááá, to je přesně ten lak, co mi kdysi došel a už jsem ho nikdy nesehnala! Jsem na něj úplně zapomněla a tys mi ho takhle hezky připomněla :D Měla jsem ho strašně ráda a bohužel jsem za něj už nenašla alternativu :( Ale manikúra moc hezká, jak může být něco tak hrozného zároveň krásné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa napadá jeden podobný lak a to Opi - Pedal faster, Suzi!. Robila som naň aj recenziu, tu: http://veve-nails.blogspot.sk/2013/08/opi-pedal-faster-suzi.html. Je to veľmi podobný odtieň ružovej, len má výraznejší strieborný shimmer.

      Odstrániť
  6. Ten nude lak má krásnou barvu a prostředníček vypadá fakt opravdicky :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak toto som nečakala! Vtipné a desivé zároveň. Šikovnica :) Ja asi trochu ľutujem, že tento lak nemám, je veľmi pekný. Ďakujem za spomenutie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tieto malé essenčátka moc rada, tento síce nie je taký super ako by mohol byť... ale farbu má moc peknú.

      Odstrániť
  8. Veve, ty si to inak vyšperkovala!!! Dokonalý nápad!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti to páči :-) A fakt to ani nebolo zložité .-)

      Odstrániť