nedeľa 6. júla 2014

sexi leopard

Tak trochu otrepaný a možno aj trochu trápny názov, ale naozaj ma na dnešné nechty lepšie pomenovanie nenapadlo :-) Hlavne keď na mňa skutočne pôsobia pomerne vyzývavo.

  

Už len použitý lak China Glaze - Revolution je sám o sebe extra výrazný. Asi najukričanejšia červená akú mám :-) Doteraz som ho nosila iba samostatne, alebo som kvapku použila do nejakého nail artu. No v takejto kombinácii figuruje prvý krát.
Myslím, že mu to celkom pristane, aj keď uznávam, že to nebude pre každého a niekomu sa môj dnešný výtvor bude zdať až vulgárny. Pripúšťam.
V kombinácii s leopardím vzorom tvoria silnú dvojku.


Leopardie škvrnky som teda vytvorila radšej na neutrálnom podklade, laku Opi - Did You Ear About Van Gogh? a pomáhal mi pri tom ešte staručký lak z Háemka v originálnom koňakovom odtieni a tnavohnedá akrylová farba.
Tento motív je super a zvládnu ho aj začiatočníci, veď poukladať cez seba zopár machuliek nie je nič komplikované. Navyše to vyzerá veľmi efektne aj v iných farebných variáciách. Ja som už skúšala mentolovú s hnedou, ale o tom zasa inokedy :-)


10 komentárov:

  1. Anonymný6.7.14

    Ja moc na leopardie vzory niesom, ale tá červená napríklad,sa mi na tebe veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pravdupovediac ani ja, aspoň na oblečení nie... no na nechtoch som to zniesla a dokonca sa mi to aj páčilo :-)

      Odstrániť
  2. veľmi pekný nailart :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké, můžu se někdy opičit? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne to tiež príde trocha vyzývavé, ale čo na tom. Leopard je vďačný v každom nail arte. Ja som ho mala síce len raz, a to v kombinácii telový podklad a neónovozelené škvrnky orámované čiernou. To sa mi páčilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj, to muselo byť krásne! Inšpirovala si ma a určite niečo podobné s peknou neónkou toto leto vyskúšam :-)

      Odstrániť
  5. To je vážně krásné :) Mně ten nail art zatím moc nejde :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uznávám, že na dlouhých nehtech by se mi tahle kombinace nelíbila a už by to vulgárně působilo, ale kratším nehtíkům to moc sedne a vypadá to krásně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne sa asi leopad páči viac s pastelovou mintovou alebo neónovou ružovou, s červenou je to na mňa moc ostré:), ale škvrnky sa ti podarili:)

    OdpovedaťOdstrániť