štvrtok 13. februára 2014

Barry M - Racing Green

Viem, že všetci už bláznia s valentínskymi manikúrami, nápadmi na nail art... a ja sa tu vytasím so zelenou!
A ešte k tomu takou neromantickou, tmavou :-)


No keď ja si nemôžem pomôcť, lak Barry M - Racing Green mám už veľmi dlho, teraz som ho aj po dlhšom čase znova nalakovala a nedá mi nepodeliť sa s vami s mojimi dojmami.
Podľa mňa ide o jeden úžasný smaragdový a totálne luxusný odtieň, ktorý pôsobí moc elegantne. Má v sebe výrazný shimmer, zelenkavú perleť, ktorá občas hádže odlesky do zlata. Pri bežnom nosení nie je tak vidieť ako sa javí vo fľaštičke, ale vôbec to nevadí, aspoň dáva priestor tej krásnej základnej zelenej.


Dôvod, prečo ho mám ešte radšej je aj jeho pohodové lakovanie. Manikúru s ním zvládnem za chvíľočku a bez stresov. Má dobrú, akurát hustú konzistenciu a je krásne pigmentovaný. Na plné krytie stačí naniesť dve tenšie vrstvy a hotovka.
Čo vám ale nezhodnotím je rýchlosť schnutia, lebo naň vždy šupnem nejaký urýchľovač - najčastejšie Seche Vite. Vydrží mi na nechtoch úplne klasické tri dni, keď sa flákam (alebo mám dovolenku ako teraz :-)) tak dá aj štyri. Odlakovanie ide tiež ľahko a napriek tomu, aký tmavý odtieň to je, nefarbí nechty ani ich okolie.


Ja mám s týmto lakom len dobré skúsenosti a s čistým svedomím vám ho môžem odporučiť.
No pri príprave tohto článku som narazila na dobrú recenziu od Mademoiselle M (nájdete ju TU), ktorá však podobné zážitky nezdieľa :-) Pravdupovediac, nebola s ním vôbec spokojná a tento konkrétny odtieň ju sklamal. Nedá mi, neupozorniť vás aj na tento fakt, keď o ňom viem.
Možno ide len o pár kusov, ktoré sa výrobcom nevydarili... netuším...


Ale schválne, máte aj vy tento lak Racing Green od Barry M?
Ako sa vám s ním lakuje? Schne? Neschne?
Bublinkuje, alebo má ten váš hladký povrch?
Dajte vedieť, nech máme jasno :-)


14 komentárov:

  1. ja si rada pozriem aj zelenú, hlavne ak ide o takýto zaujímavý odtieň :-D veľmi sa mi na tvojich nechtoch páči. a ja ho nemám, ale raz zapracujem aj na Barry M lakoch vo svojej zbierke :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten najlepší som si nechala na koniec, ja už totiž to žiadne ďalšie nepublikované Barry M nemám :-) O to viac sa teším na tie tvoje :-)

      Odstrániť
  2. Anonymný13.2.14

    Nádherná barva. Poslední dobou se mi líbí spousta barev u laků na nehty, co se mi dříve vůbec nelíbila. Doma mám takovou o dost světlejší zelenou, ale takhle, je teda parádní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš, tak to sa teším, že aj neobvyklé farby si našli ku tebe cestu :-)

      Odstrániť
  3. Tohle je teda úžasnej odstín, u Nikol jsem ho už obdivovala a bohužel nemám ho..já mám jen jeden jediný Barry M a to ještě ten šílený Black Sequin, co se nedá lakovat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm, tie s veľkými trblietkami sú očisteč - aj pri lakovaní aj pri odlakovávaní :-) Ale asi by si si mala o Barry M opraviť názor na nejakom podarenejšom :-)

      Odstrániť
  4. Tak ten je teda neskutočne úžasný!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. parada pripomenula mi ta farba laku film panna aquamarin:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môže byť, zelená ako chvost morskej panny :-) Aj keď teda ten film...to je vážne skvost :-D

      Odstrániť
  6. Hello ,your designs are really wonderful!
    This is Alice from www.bornprettystore.com
    I found that you are good at nail art designs .Could you please review our nail art products?
    If you are interested,please feel free to contact me :blog@bornprettystore.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Laky tejto značky milujem :3

    lovelybeautybook.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť