nedeľa 1. septembra 2013

Barry m - Black


Približne pred týždňom sme tu mali recenziu na pár bielych lakov, tak som si povedala, že by sa možno hodilo napísať o niečom z opačného konca :-) Aj keď túto oblasť nemám až tak dobre zmapovanú a čisto čiernych lakov veľa nemám, nejaký sa predsa len nájde.

Najstarší člen mojej zbierky v tomto odtieni je Barry M - Black a aj keď nie je dokonalý, používam ho rada.
Má takú gélovitejšiu, hustejšiu konzistenciu, lakuje sa príjemne a pohodlne. Určite vďaka klasickému tenkému štetčeku, ktorý je však dosť mäkký a teda nerobí diery, nerovnosti ani lysinky. Nekryje síce v prvej vrstve, no dve mu bohato stačia. Schne prekvapivo rýchlo a hlavne do krásneho lesku.
Nikdy by ma nenapadlo, že čierne, ničím nezdobené nechty ma budú tak baviť. A mám pocit, že na krátkej manikúre vyzerá dokonca elegantne :-) No...možno nie tak úplne elegantne ako červená alebo nude, ale je skutočne pekný, výrazný, kontrastný a pritom klasický.

Ako pôsobia čierne laky na vás? Nosíte ich aj samotné?

12 komentárov:

  1. Stejně tak jako čistě bílé nehty, tak mi lákají dlouho i černé. Jenže mě toho láká tolik, že nevím co dřív... :) Asi bych si měla sepsat nějaký pevný pořadník, kde si to budu odškrtávat :D
    A souhlasím, že černý lak (nejen černý, ale obecně tmavé laky) vypadají lépe na kratších nehtech :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky naprosto souhlasim s kratsimi nehty. Mam to tak skoro s kazdym hodne tmavym odstinem, ale vetsinu stejne lakuju i na dlouhe nehty,jedinou vyjimkou je opravdu cerna, tu jsem nemela nalakovanou na dlouhych nehtech zatim snad nikdy,vzdy jen kdyz jsem zrovna musela nehty zkratit :D ciste cerna na kratkych upravenych nehtech vypada podle me luxusne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. najviac sa mi paci, ze sa tak krasne leskne.. cisto cierne nechty som mala len par krat aj to su uz roky.. :) inak sa mi to paci, ale musia byt zladene s oblecenim a nie kazdemu sa to hodi.. takze zalezi od prilezitosti, cloveka a oblecenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný2.9.13

    jasne, ze na kratkych, dlhe cierne drapy (aj cervene a biele) by boli desne. ja na cierny lak nemam odvahu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čiernu na nechtoch nosím veľmi rada aj keď zvyčajne čierny základ niečím ešte doplním... A poznám dámy čo nič iné ako čierne nechty ani nenosia. Ono to bolo trochu dávnejšie celkom mánia.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak dokonale si dokážeš nalakovať nechty len ty a Terka z Miss Beauty Addict...:) Krásne Vejka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Černý lak jsem si v poslední době hrozně moc oblíbila !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. čierne laky milujem :)) a ten lesk vau, si použila aj nejaký topcoat na to ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na samotný černý lak jsem si ještě nikdy netroufla, vždy ho nosím je v kombinaci :-(. Zrovna teď mám jednu v hlavě, tak snad to bude vypadat dobře. Tento je ale moc pěkný, krásně lesklý, tak snad se taky někdy odvážu...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. čierne laky tak isto ako ani biele nenosím - stále to dopĺňam nejako .. možno by som to predsa mala skúsiť pretože tento vyzerá naozaj skvele ! :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja nejakú dobu používam Black out od Rimmel. Kryje tiež až v dvoch vrstvách, ale už som si ho kúpila po tretí krát. Aj napriek tomu, že je hustejší, ale mám ho overený. Mám doma aj od Essence, ale ešte sa nedostal na rad, neviem, aký je. Za to ten od Miss Sporty neočaril ani pri obyčajnom nanášaní na vzorkovník :-/ Mala som čierny lak samotný niekoľko krát, alebo keď som ho chcela zjemniť, dala som na neho Viva Las Vegas, alebo nail art

    OdpovedaťOdstrániť