sobota 18. mája 2013

Essie - Navigate Her

pistacchio nail polish

Jeden z lakov, ktoré ma vždy dobre naladia. Essie - Navigate Her má pre mňa úžasnú pistáciovú farbu a doslova srší optimizmom. Pochádza z minuloročnej jarnej kolekcie s rovnakým názvom a je vážne podarený.
Je to síce čistá krémovka, bez shimmeru, trblietok a podobných srandičiek, ale odtieň samotný je dostatočne veselý. Tieto zelenkavé pastelové odtiene mám moc rada, lebo sú príjemné na pohľad, pôsobia krásne mäkko a sladko a vždy z nich dostanem chuť na zmrzlinu :-)

Navyše tento kúsok sa aj dobre lakuje - tenké Essie štetčeky mi vyhovujú, konzistencia je hladká a akurát hustá. Na dosiahnutie plného krytia mi stačilo naniesť dve vrstvy a strávil so mnou štyri slnečné dni ;-) Takže ja mu nemám čo vytknúť a urobila som mu trvalé miestečko vo svojej zbierke.
Ako sa vám páči?

18 komentárov:

  1. Anonymný18.5.13

    vyzerá skvelo :) a presne aj mňa to isté hneď napadlo- zmrzlina :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aaaaaa mega pistácie, ten chci!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taký odtieň zelenej som na laku ešte ani nevidela, veľmi pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, je trochu netradičný, ale nie je to žiaden extra výstrelok, takže sa dá pohodlne nosiť. Ja ho mám moc rada ;-)

      Odstrániť
  4. Je krásný !:)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. paci...pripomina mi moju minicolorama green park..ale ta je krajsia, teda aspon pre mna bo je viac taka zelensia, tento sa mi zda trosku viac sivy alebo zlty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš a ja som tú Minikoloramu dala preč :-) Pre mňa je krajší zasa tento, taký teplejší, milší mi príde... Ale vnímanie farieb je strašne pocitové ;-)

      Odstrániť
  6. mě se líbí moc!!! já takovéto zelenkavé barvičky miluju a pistáciová zmrzlina je jedna z mých nejoblíbenějších. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada. Ja mám tiež takéto zvláštne zelené farby v obľube, aj keď nie vždy mi pristanú :-)

      Odstrániť
  7. Ja na taketo odtiene teda vobec nie som ani som nikdy takyto lak na sebe nemala a myslim ze ani mat nebudem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevadí, tak snaď nabudúce vyberiem pekný lak aj pre teba ;-)

      Odstrániť
  8. keď som si prečítala o tej zmrzke, hneď ma napadla pistáciová až by som si ju dala:), myslím, že k môjmu Van D´go by sa krásne hodil:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Chtěla bych se zeptat, kolik stojí laky od Essie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je ťažko povedať...ako kde;-) Na SVK stoja 12€; v ceskom oficialnom e-shope som videla za 295KC, na micky-nails.cz dokonca len 175,45KC. Treba hľadať, ale väčšinou bývajú na cenovej úrovni Opi.

      Odstrániť