štvrtok 4. apríla 2013

vintage flowers inspired by Chelsea


Viem, že by som tu mala dať konečne nejakú serióznu recenziu na lak na nechty a nie to tu zaplácávať  mojimi výtvormi... Lenže to som raz mala voľné poobedie, drahý pozeral Discovery a ja som našla jeden úžasný blog a hneď aj inšpiráciu ako zabiť nudu :-) Z nápadov šikovnej bloggerky menom Chelsea som si vybrala prekrásny ružičkový vzor TU a pustila sa do práce.

Ako základ som nalakovala odtieň Barry M - Black, ktorý vytvoril pekný lesklý povrch ako stvorený na zdobenie. Potom som už len malým štetčekom nakreslila na každý necht zopár ružových a broskyňových machuliek (oba od Pupa Milano), tmavšími lakmi v podobných tónoch vytvorila lupienky (Barry M - Raspberry a SH - Something New) a zelenými nepravidelnými líniami a bodkami som sa pokúsila namaľovať lístočky. Zlatú som použila už len na "osvieženie" celého dielka.


Napriek tomu, že som nail art vytvárala na snáď najkratších nechtoch, aké nosievam, celkom sa mi vydaril. Dokonca si myslím, že na dlhých by to nebolo také pekné, čo poviete?

Na poslednej fotke si ešte môžete poprezerať použité produkty, ktoré sa mi veľmi osvedčili, pretože manikúru som nosila v peknom stave štyri dni. Aj keď som ju nijako nešetrila, prežila náročné pracovné podmienky len s ošúchanými končekmi.



29 komentárov:

  1. Beautiful manicure, I love it!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš pravdu, s tými kratučkými nechtíkmi to vyzerá dokonalo! Mne sa akurát pred pár dňami jeden zlomil a musela som všetky skrátiť, tak aspoň vidím, že aj na krátkych nechtoch vyzerá nail art dobre a pokúsim sa aj ja niečo vytvoriť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné, svěží, jarní, fakt dokonalost.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moooooc pekneee! :) pochlapila si sa :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aby si vedela, mne to pripomína kroj :-) budem sa opakovať, ale sú neskutočne nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné a na těch kratších nehtech to je opravdu takové lepší, roztomilejší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je krása! A muselo to dát hodně práce, uff. Ale výsledek vážně stojí za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jééj kľudne tu svoje mimochodom nádherné nailart-y pridávaj veď sú také prekrásne...ach naozaj sa ti vydarili :-))možno 15 min. som len tak sedela a kochala sa :-D ďakujem za inšpiráciu!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a aj tie Pupíky :-) sú krásne dajú sa ešte kúpť ?

      Odstrániť
  9. Teeda tolkoto lakov by som nedokazala naraz pouzit :) aa ten sally hansen je krasny ten marhulkovy

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné sú :)
    obdivujem tvoju trpezlivosť! ja by som zvládla tak 1 max. 2 nechty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Waw, musíš mať úžasnú trpezlivosť a šikovnosť, ale to už vieme z predchádzajúcich príspevkov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc moc pěkné já mám teď taky na nehtech kytičky(brzy je ukážu na blogu) ale o hoodně jednoduší..ale o toto se asi brzy pokusím ;) Když už není jaro venku tak alespoň na nehtech :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Namalované to máš opravdu krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. to je krásne :) šikula ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Anonymný4.4.13

    dokonalé!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádhera, moc se ti to povedlo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Gorgeous! It's such a beautiful and inspiring design!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. No to ani není možný, něco takového vytvořit na nehtech :D Nádherný! :) Jak dlouho si to prosím tě dělala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. To je dokonalé! Nádherné!! Nemám slov...

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ty si tak velmi sikovna, je to nadherne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Fíííí, tak toto je iná paráda!!!! Krááásne si sa s tým vyhrala! Ja by som si asi poplakla keď by som to musela odlakovať... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Je to krásna! Si neuveriteľne šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Anonymný5.4.13

    Mne to pripomína tie vzory na Matrioške :-) podarená manikúra.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Na tom ciernom podklade to vyzera uzasne. Hoci neviem, ci by som sa odkodlala to davat na vsetky nechty, urcite nieco podobne vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť