piatok 8. februára 2013

valentine´s day manicure II. (china glaze - Sugar High)

ružový lak na nechty: China Glaze - Sugar Highružový lak na nechty: China Glaze - Sugar High

Ak sa na Valentína rozhodnete pre ružovú, skúste toto jednoduché zdobenie. Potrebujete naň iba dva farebné laky, trblietavý top coat a máličko šikovnosti. Ruffian manikúra je nenáročná, ale výsledkom určite zaujmete ;-)

Ako základ a prvú vrstvu som použila strieborný lak od Barry M - Silver Foil (recenzia TU) a počkala kým zaschol. Ďalšiu vrstvu som naniesla o kúštik ďalej od nechtového lôžka a snažila sa kopírovať jeho tvar. Zvolila som si na to dobre pigmentovaný lak China Glaze - Sugar High. Ide o výraznú cukríkovo ružovú farbu, ktorá má jemne neónové tendencie a k striebornej sa veľmi dobre hodí.
Nakoniec som ešte ružový konček nechtu prelakovala trblietavým nadlakom Essie - Set In Stones a dielo je dokončené!

Ako sa vám páči?

ružový lak na nechty: China Glaze - Sugar High

17 komentárov:

  1. Tak to vypadá luxusně...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné, úplne tie nechty vidím na nejakej valtentínskej party :) Niečo podobné som mala na Silvestra, akurát namiesto striebornej som mala zlatú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno, na te tvoje zlaté si teraz spomínam! Tie sa mi moc páčili, možno som ich podvedome okopírovala ;-)

      Odstrániť
    2. Tak to ma teší, ak som ťa teda predsa len inšpirovala ja :)

      Odstrániť
  3. Anonymný8.2.13

    Páči sa mi, že si trblietkavý nadlak naniesla len na ružovú časť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krááásne :) ten fóliový lak už dlho zháňam! Konečne už viem kde ho mám hľadať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten Barry M je super, stačí jedna vrstva a hotovo ;-)

      Odstrániť
  5. ten strieborný, dokonalý!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluju růžovou se stříbrnou pospolu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fíha, Veve, veľmi krásne to je, jednoduché a jemné

    OdpovedaťOdstrániť
  8. A víš, že mě tohle napadlo se zlatou? :D A chtěla jsem to udělat ... :D Tak možná zlatou variantu uvidíš brzo na blogu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Och! Tie tvoje fotky su tak to krásne,u mňa by hrozilo nepresné okopírovanie toho druhého laku :(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja sa tej rufian manikury hrozne bojim, ale vypada dost efektne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bojíš? Veď to je najjednoduchšie zdobenie, pre začiatočníkov. Šup-šup hneď vyskúšať, ty si profík, to je malina pre teba.

      Odstrániť