nedeľa 13. januára 2013

opi - I Only Drink Champagne


Roztopašný názov, však? ;-)
A skvele sa hodí k laku, pretože inak ako "šampanskou" sa tento odtieň ani nedá nazvať. Opi - I Only Drink Champagne je krásna, perlová, frosty biela s pár kvapkami zlatej. Nenápadná, ale nie fádna a mne sa moc moc páči.

Konzistenciou je skôr redší a menej krycí. Ja som dala dve vrstvy a manikúra sa mi pozdávala aj s presvitajúcimi končekmi nechtov, tak som ďalej nevrstvila. Neschne veľmi rýchlo a vydrží tak 3-4 dni, výborné ale je to, že nenecháva viditeľné stopy po štetčeku.

Ak by ho niekto chcel, tak ho asi nepoteším, lebo sa jedná o starší exemplár a predpokladám, že v prvom e-shope naň nenarazí... No mám taký tichý dojem, že značka Gabriella Salvete mala v ponuke podobný odtieň.
Prípadne mi aj vy môžete dať vedieť do komentáerov, ak poznáte nejaké jeho dvojča :-) 


10 komentárov:

  1. dvojníka bohužiaľ nepoznám (dokonca ani o GS neviem), ale snáď sa nájde, lebo vyzerá pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasny nadherny je :) taketo mozem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aký krásny, milý, jemný! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásná jemná barvička, ač na takové nevýrazné moc nejsem.. tak tento se mi opravdu moc líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Občas sa aj nevýrazný odtieň môže hodiť ;-)

      Odstrániť
  5. ano gabriella salvete ma "presne" tento istý odtieň nad ktorým som dlho váhala kupit alebo nekupit no zajtra utekam pon :D

    OdpovedaťOdstrániť