nedeľa 29. apríla 2012

sally hansen - Save The Date



Jedna z vecí, ktoré ma v poslednej dobe potešila, je rozšírenie ponuky lakov Sally Hansen v DM drogériách. Je tomu vyše mesiaca, čo som si pár kúskov kúpila a teraz ich postupne testujem. Ako prvý sa na rad dostal miláčik Sally Hansen - Save The Date.
Nie že by som mala fialových lakov málo... ale moja ruka po takýchto odtieňoch siaha plne automaticky. Nejako sa mi zatemní mozog a ako hľadím na tú fľaštičku, zabúdam koľko jej dvojníkov mám doma. No ani sa nenazdám, už platím pri pokladni. Na toto určite existuje aj diagnóza :-)


Chvalabohu, tento nákup nebol krokom vedľa, získala som totiž veľmi peknú a prudko elegantnú tmavú baklažánovú farbu. Navyše obsahuje shimmer vo výraznejšom ružovom odtieni, ktorý s fialovou krásne ladí a nie je ničím rušivým. Skôr mu dodáva určitý náboj a hĺbku. Taký dynamický element to je :-)
Základnú farbu však krásne podporí, nechá ju vyniknúť.
Lakovacie vlastnosti sú viac ako výborné. Pre pekné krytie postačuje jedna vrstva, ale ak sa nechcete ochudobniť, zoberte si všetko, čo tento lak ponúka. Nalakujete vrstvy dve a manikúra dostane sýtosť a vampy dravosť - myslím, že sa Vám bude páčiť!
Schne rýchlo a dobre drží. Ja som sa z neho tešila štyri dni a ani ten posledný deň nebol moc ošarpaný. Proste všetko ako má byť :-)



22 komentárov:

  1. najčarovnejšia fialová, akú som kedy videla!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U mna to s tymi fialovymi lakmi plati tiez :D ... inak, uzasne dokazes opisat farbu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to je naozaj krásna farba :) mimochodom, dnes mi prišiel balíček s výhrou z Barry M súťaže, veľmi ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je začo ;-) Dúfam, že potešil!

      Odstrániť
    2. lak je úplne nádherný neónovo ružovo-oranžový, lesk takisto, len rúž nie je môj odtieň, prišiel mi nude odtieň a ja v každom takom vyzerám ako mŕtvolka, tak ho asi niekomu podarujem :) a samozrejme potešilo, veľmi! :) už dlho som niečo od BarryM chcela skúsiť :)

      Odstrániť
    3. Som rada, že lak a lesk využiješ. Nie vždy sa dá trafiť presne do vkusu. A aj ja nosím skôr výraznejšie rúže, no ale keď tie nude nenápadné sú v poslednej dobe také všeobene obľúbené... :-)

      Odstrániť
  4. Překrásná barva, že já vždycky šáhnu po něčem neutrálním...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau, nádherný odstín! U fialových laků mám taky vždycky zatmění a šup - už je doma :) stejně jsou na tom i zelené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja to mám s fialovými permanentne a ostatné odtiene tak návalovo vo vlnách :-) Teraz mám béžovú vlnu :-)))

      Odstrániť
  6. Fialovou volím minimálně, nicméně ten shimmer dodávající x-tý rozměr je dost drsný.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný29.4.12

    Krásná barvička, taky bych po ní sáhla. Tu úchylku na fialovou máme asi společnou :) Zrovna mám pár dní doma Stellu od China Glaze, tak se těším, až ji taky nalakuju.
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jo, Stellu mám už dlho na zozname... A stále sa presviedčam, že ju nepotrebujem. Som zvedavá ako dlho mi to vydrží :-)

      Odstrániť
  8. budu se opakovat, ale nááádherná barva =)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Neskutocne krasna farba, nic ine sa k tomu ani neda povedat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krasna fialova! pisem si na wishlist!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. to je ten co sa podoba na ten moj dermacol, ze? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej presne tento som vtedy myslela. Tak čo, podobá sa? :-)

      Odstrániť
  12. Anonymný5.5.12

    Moc hezké. Asi tak milionkrát lepší než balonky na nehtech a podobné kravinky.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Anonymný13.9.12

    Ahoj prosim ta aky nadlak si pouzila? Alebo je to Sally sama o sebe? Nadherne sa leskne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto sú fotky bez nadlaku, samotný je veľmi pekne lesklý.

      Odstrániť