piatok 6. apríla 2012

Day 22: Inspired by A Song


Ani si neviete predstaviť ako veľmi ťažké bolo pre mňa vybrať vhodnú pesničku ako inšpiráciu pre dnešnú manikúru. So mnou je to totiž ťažké, ja som stará konzerva a v hudbe obľubujem hlavne také otrepané odrhovačky, čo sa dajú poriadne nahlas spievať:-) Súčasné hitparády vôbec nepoznám a proste sa neorientujem. Len raz za čas ma nejaká nová pesnička osloví a zaradím si ju na svoj playlist, takže nič moderné a súčasné po mne, prosím nechcite, ja som na staré gýče :-)

A keď sa povie gýč, pieseň Somethin´ Stupid naspievaná Robbiem Williamsom a Nicol Kidman je priam dokonalým adeptom na túto kategóriu. Chytľavá melódia, zamilovaný duet, rozkošný videoklip... Nič iné ako ružové nechty sa ani nedá predstaviť si!
Poňala som nail art viac-menej realisticky, žiadne metafory a vyšperkovaná pointa. To čudné oranžové na mojom palci má byť Nicole, pretože na tie jej vlasy som sa nemohla vynadívať. Na prostredníku je trblietavé srdiečko, kabelka s erotickým podtónom :-). A na malíčku vykukuje Robbie. Toho ste snáď spoznali, myslím, že sa celkom podobá, 


Pustite si aj spomínaný videoklip, iste Vás chytí za srdce :-)


15 komentárov:

  1. Krása, vážně povedné nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkný! Jak se ti to vydařilo? Mě se něco takového nikdy nepovedlo :(

    Monča :)
    http://www.monikanov.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, chce to len trochu cviku. Nie je to také zložité ako to vyzerá :-)

      Odstrániť
  3. Na mě celkem přeslazené, ale povedené!
    Mimochodem - tu písničku zbožňuju v podání Sinatry, ale tahle verze je taky moc dobrá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ježiiis, to je milééééé!!! :))) inak, nie je divne že toto spieval Frank Sinatra s DCEROU, v originalnej verzii?? weird.. ale nechtiky su uuuuplne ze ňuňuňu!!! :) /inak, som premýšlala, ako by som stvárnila svoje oblúbene piesne - radiohead, carma police, creep.. :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pôvodná verzia bola trochu úchylná, ehm :-) Ale títo dvaja sú sexi!
      Jedno je isté, tvoje nechty by neboli ružové :-D

      Odstrániť
  5. Anonymný7.4.12

    To je úplně bezvadné! :D Tu písničku mám ráda a tohle je parádní interpretace. Jo, ta kabelka... haha, ta teda byla! ;-)
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to je naprosto dokonalé <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I wish I could understand what you wrote, but I like the colur of your nails, I Follow you :) I like your blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Now I see that there is something like Translator on Blog...so now I can read :)

      Odstrániť
  8. xixi aké zlatéé :D:D ale inak sa mi velmi paci odtien toho laku ruzoveho! a aj tie bodky :) krasne pre bezny nail art :D..a inak ja prave tento hudobny videoklip mam rozmysleny uz od zaciatku :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To fakt Marti? Na túto pesničku by som Ťa nikdy netipla... :-)

      Odstrániť