nedeľa 18. marca 2012

Day 11: Polka Dots


Tak a dnešným dňom sme sa prehupli za prvú tretinku 31 Day Challenge (TU). Zatiaľ to ide zdá sa dobre - lakovať nechty stíham, písať články, aspoň kratučké tiež... Dúfam, že to takto pôjde aj naďalej :-)

Bodkované nechty ste už na tomto blogu videli mnohokrát a v rámci "Day 11" sú tu opäť. Ja mám puntíčkové zdobenie veľmi rada, pretože je pomerne jednoduché a výsldok je vždy proste rozkošný! No ako to urobiť tak, aby dnešná výzva bola jedinečná a aby Vás bavila?
Premýšľala som nad rôznymi variantami bodiek, koliesok, puntíčkov a kruhov... nič z toho však nebolo úplne ono. Ale ako to už býva - pod lampou je najväčšia tma a námet na manikúru mi doslova skackal pred očami. Veď už nejaký ten mesiac je bodkovaný aj dizajn celého blogu, tak prečo s ním nezladiť aj nechtíky?! :-)
Dlho som neváhala, siahla po laku China Glaze - For Audrey a použila ho ako základ. Ďalej to už išlo jedno po druhom, najprv bodky, potom biele a sivé časti, slučka s čiernym lakom a hotovo.
Znie to dosť jednoducho a aj na fotkách nevyzerá manikúra extra náročne, ale musím priznať, že som sa zapotila :-)


11 komentárov:

  1. Úžasné, těma smyčkama jsi to krásně oživila, že to nejsou jenom puntíky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásna kombinácia farieb :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeeeeeeeeej :) ozaj narocneeee klobuk dole!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný18.3.12

    Je to doopravdy rozkošné, moc se ti to povedlo! ;-)
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný18.3.12

    Nádhera a jak to krásně ladí s pozadím blogu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne to teda pride dost narocne! umelecke dielo!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc krásné nehty, muselo to dát spoustu práce a mě by to stálo nervy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tieto nechty nemajú chybu, sú jednoducho D-O-K-O-N-A-L-E :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Anonymný24.3.12

    Prosím ťa, ten China Glaze sa dá kde kúpiť? ja som ho u nás ešte nevidela v obchodoch, len na zahraničných blogoch a tie farby sú fakt krásne

    OdpovedaťOdstrániť