streda 29. februára 2012

Day 2: Orange nails (golden rose - No.19)


Pokračujeme druhým dňom v dlhočiznom zozname (TU) a na pláne máme oranžové nechty.
Pre túto manikúru som si vybrala lak Golden Rose - No.19. Veľmi dlho som sa však nerozhodovala, pretože toto je jediná oranžová v mojej zbierke, ktorú som Vám ešte neukazovala. Táto farba nepatrí zrovna medzi moje obľúbené a tak jej zástupcov veľa nemám.
Počas lakovania ma však prekvapila a som z nej popravde nadšená. Vo fľaštičke sa lak tváril tekuto, málo pigmentovane až skoro priehľadne. Pláva v ňom však hojné množstvo malilinkých trblietok, ktorým sa podarilo naozaj pekné krytie už v dvoch vrstvách. Vyčarili dokonalý iskrivý povrch nádhernej medenej farby. Páči sa mi aká je výrazná a zároveň príjemná na pohľad. Navyše lak schne celkom rýchlo, dohladka a má iba jednu jedinú nevýhodu - je ho málo :-)
Fľaštička má obsah iba 5,5 ml a pri takto peknom odtieni to rozhodne nie je dosť :-)

14 komentárov:

  1. Krásna farba... veľmi ma hnevá, že z GR zoženiem len tie "paris" laky (akože, sú aj tie krásne:D ale nejak mám stále málo na výber!) takže závidím;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je fakt škoda, lebo tieto "multidimension" sú veľmi pekné, trblietavé. A GR má ešte celkom fain aj holografické laky - jeden či dva mám.

      Odstrániť
  2. noo tak tento je ozaj pekny a to oranzove farby ozaj ze nemusim! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď ktorú trblietavú by sme nemali rady, že? ;-)

      Odstrániť
  3. veľmi krásna farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. naaadherna oranzovka, velmi podobnu mam od Pupy.. a este taka nejaka radobyznacka, ze greasy, ci ako.. ale je fakt krasna, pozitivna a ziariva.. ach, dobre ze uz ide jar! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja budem mať jar až keď sa Opi-Holland dostane konečne ku mne :-)))

      Odstrániť
  5. Vdaka challenge este dokonca najdes laky, ktore si odcudzovala a nakoniec sa ti pacia... To je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu, nie je isté ako dlho by zrovna tento čakal na svoju príležitosť :-)

      Odstrániť
  6. tento lak vyzera uzasne ♥ ja momentalne tuzim po svetlo oranzovom teda skor taky pastelový odtien ale jediný čo sa mi paci je od CHANEL :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekný odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten je naozaj prekrasny :) Ja som kedysi orazovu mala velmi rada ale v poslednom case uprednostnujem menej napadne farby. Ale ktovie, leto tu je o chvilu...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veronička, je úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúžasný! TEN MUSÍM MAŤ!!!! Kde ho zoženiem??? Ja ho musím mať!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najlepší výber Golden Rose v Žiline je v podchode na železničnej stanici :-)

      Odstrániť