utorok 31. januára 2012

catrice - Up In The Air & miss sporty - Blue Crack Me Up


Dnes Vám chcem ukázať hlavne ten druhý, praskajúci lak - preto som si Catrice: Up In The Air vybrala skôr ako základňu, niečo čo bude ladiť, ale NEvynikať. Tento účel splnil, je to síce modrá, ale hneď vidno, že dosť usadlá a nevýrazná. Rozhodne nebudete s touto manikúrou poburovať okolie.
Povedala by som, že základ tvorí baby blue s pridaním šedivej alebo takej tej fialkovo sivej holubičej farby. Romantik by možno videl nezábudkovú :-)
Lak má dosť tekutú konzistenciu a má tendenciu rozlievať sa k okrajom nechtu. Pri lakovaní ho teda strážte a tiež nechajte hlavne dobre uschnúť V tomto nie je majster a schnutie mu trvá dlhšie... Ako rýchloschnúci ho výrabca neoznačil, tak sa nad tým nepozastavujme. Sľubuje však krytie v dvoch vrstvách a to splnil.


Lak od Miss Sporty: Blue Cracle Me Up mám od kamarátky, vydrankala som si ho od nej kvôli recenzii a aj preto, že ona sama ho dosť ohovorila.
A tiež som chcela otestovať ako sa líši od svojho čierneho brata.
Nebudem Vám klamať, tento exemplár má problémy sám so sebou. Už relatívne nová fľaštička potrebuje poriadne pretrepať, pretože vo vnútri sa oddeľujú jednotlivé zložky. Hneď po otvorení začne hustnúť a tvoriť hrudky. Čo je však najhoršie, takmer vôbec nepraská. Teda v tenučkej vrstve ako som dala ja, to zvládne, ale hrubšia vrstva ostane taká ako ju položíte. S vypätím všetkých síl urobí tak dve-tri prasklinky a hotovo. Pre mňa celkom sklamanie.
Čo sa týka odtieňa, sám o sebe je pekný a výrazný, kráľovská modrá je fajn farba... Len mám trochu problém ju skombinovať a takmer s každou inou farbou ako modrou vznikne niečo dosť bláznivé.
Ale také cracle laky sú :-)

11 komentárov:

  1. akurat vcera som si kupila modry praskac od miss sporty a podla recenzie toho cierneho, ktory praskal celkom pekne, by som cakala, ze aj modry bude mat podobny efekt
    no uvidime, lebo som ho zatial nevyskusala
    uz som sa sklamala aj v inej znacke a odtieni praskacieho laku - biely od Essence

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri týchto praskavých lakoch som si aj ja všimla, že kvalita laku závisí dosť od odtieňa. Presne ako píšeš - Essence biely bol veľký prepadák, zato čierny odtieň celkom v pohode. To isté je s Miss Sporty, tento modrý za mňa nič moc. Napr. aj od Golden Rose sa mi tie matné neosvedčili tak ako tie metalické práskače... S nákupom cracle laku je to asi vždy risk :-)

      Odstrániť
  2. i like this color nice picture

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný31.1.12

    ten catrice sa mi velmi paci, miss sporty mam tiez, ale mne praska tak otrasne vodorovne :/ nechapem..mary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne ten MS na prvý pokus nepopraskal skoro vôbec, na druhý krát sa to podarilo takto. Žiadna sláva. Asi to závisí kus od kusu :-)

      Odstrániť
  4. Anonymný31.1.12

    Konečne recenziáááááá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Viem si predstavit namiesto toho spodneho biely alebo cerveny :) Ale aj toto je pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, s bielym podkladom by určite vyzeral pekne. Ja som ešte premýšľala nad zlatou alebo striebornou.

      Odstrániť
  6. Na ten modrý praskací jsem u nás koukala, ale taky bych měla problém ho zkombinovat, takže raději ne :) Ale ten světlý od Catrice vypadá krásně ♥

    OdpovedaťOdstrániť