piatok 11. novembra 2011

rimmel - Blue Vogue


Po tomto laku som dlho túžila, ale vždy pri nájazde na drogériu som z nejakého dôvodu siahla po Essence - buď mali akcie alebo limitované kolekcie a teda si nenašiel miesto v mojom košíku. Tak mi ho jedného pekného dňa kúpil priateľ a som tomu vážne rada. Takto veľmi tmavú modrú ešte nemám.

Na prvý pohľad pôsobí Rimmel - Blue Vogue ako krémovka veľmi peknej nočno-oblohovej modrej s čiernym základom. V bežných podmienkach je to pravda.
Ak sa však Vaše ruky dostanú pod priame svetlo, vykukne sotva badateľný shimmer. Tým sa lak stáva zaujímavejším a ešte viac tajomným. A mňa strašne baví ten shimmer v ňom hľadať!

K lakovaniu by som sa vzhľadom na moju nenávisť k hrubizným rimmel štetčekom ani nemala vyjadrovať. Ako však vidíte, zvládla som to... človek si zvykne naozaj na všetko :-)
Kvôli perfektnej pigmentácii a rýchlemu schnutiu ochotne a rada prižmúrim očko a nad nemotorný šteček sa povznesiem. Veď aj tá farba je vážne super!

9 komentárov:

  1. Anonymný11.11.11

    Ja som si na ten široky štetec tak zvykla, že sa mi už ťažko lakuje iným :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny!! Je to jeden z mojich obľúbených lakov, za 5 rokov som minula 3, a to je čo povedať lebo normálne sa mi nestáva, že by som lak aj minula. štetček miluje, schne rýchlo, 2 vrstvy, výdrž cca 5 dní. Super! Máš krásne nechty veve...:)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá je krásny asi si ho pobežím kúpiť ...chcela som sice čierny ale tento je nádherný

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naprosto dokonalý lak! Taky po něm již dlouho šilhám, tak uvidím, třeba se rozhoupu ke koupi... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá moc pěkně. Já mám podobný, ale od Essence, i když jsem pravda, že ten se tak krásně neleskne pokud nenanesu ještě nadlak.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta barva mě zaujala na první pohled :)) A musím říct, že je to vážně krása! :)) Krásně modrá! Tajemná noční obloha ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. elegantny :) a dobra alternativa ked niekto nemoze cierny

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný13.11.11

    Nevím co dělám špatně, ale jak bez tak i s nadlakem se mi ihned odloupe, prostě nemám šanci proti tomu nic udělat. A ne, že by se mi ošoupali konečky, to by se dalo i snést, ale normálně se kouknu a po 2 hodinách po nalakování mi chybí pulka nehtu, prostě se odloupne celá část. A to nedělám nic co by mu tolik škodilo. Normálně mám lak i 5 dní bez známky problému. Je to prostě katastrofa, barvu miluju ale ničí mi nehty si druhý den ihned lakovat jiný :/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Najprv sa aj mne ťažko zvykalo na ten široký štetec, ale teraz by som uvítala taký pri každom laku. :)S Lycra PRO som spokojná aj s výdržou.

    OdpovedaťOdstrániť