piatok 7. októbra 2011

gabriela salvette - No.143


Ďalšia laková vychytávka z drogérie je opäť Gabriella Salvete - No.143. Na prvý pohľad nenápadný a tvári sa ako nejaká tmavšia tlmená ružová... Ale nebuďte lenivé, vyberte lak z regála a dajte mu šancu :-) Určite sa Vám zapáči tak ako mne!
Základ laku tvorí ťažko popísateľná farba - niečo medzi takou "vintage ružovou", studenou červenou s pomerne veľkým podielom fialovej. No a navyše obsahuje štipku zlatého prášku, shimmeru. Ten na nechtoch nie je moc vidieť, ale dodáva celkom chladému podtónu hrejivé teplé odlesky.
Dokonalá kombinácia.
Podľa mňa pristane všetkým bez výnimky :-) Je naozaj nositeľný, pohodlný, nenápadný, ale pritom neokukaný... 
Aj keď mi  dosť pripomína Opi - Didgeridoo Your Nails? TU. Len ten je viac ružový a teplejší.

S lakom, štetčekom a konzistenciou sa pracuje veľmi dobre. Dve vrstvy sú tak akurát, neprúžkuje a maximálne dobre schne. Milo ma prekvapil fakt, že naozaj dobre drží. Nosila som ho totiž ako barbar - bez podlaku aj bez nadlaku a napriek tomu sa končeky začali oťukávať až na tretí deň. Celý som ho odlakovala po týždni v stále nositeľnom stave.

6 komentárov:

  1. Gabriella Salvete jsou snad jedny z nejlepších drogérkových laků. I když aktuálně asi začínám fandit Rimmelu. Každopádně za přiměřenou cenu docela kvalitní laky.

    Chtěla bych se zeptat, jestli máš(te) nějakou zkušenost s laky značky Jazz?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mm this is a really nice pink polish

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veeľmi podobný mám od s-he... je to nádherná farba, láska na prvý pohľad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný..asi si pro něj skočím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skuska spojenia (lebo niekde mi uz dalo koment, aj ked mi tiez nesiel)..a len ze s GS sa nikdy nic nepokazi a ani s ruzovofialkovym alebo akym lakom :)

    OdpovedaťOdstrániť