štvrtok 13. októbra 2011

color club - Wild At Heart


Dnes tu mám pre Vás "najprevarenejší" lak od značky Color Club. Volá sa Wild At Heart a pochádza z rovnomennej, moc podarenej kolekcie. Narodil sa na jeseň roku 2009 a od vtedy sa o ňom popísalo veľa... sú to však v drvivej väčšine pozitívne hodnotenia. Ja nebudem výnimka, pretože tento fešák sa zaradil k exemplárom, ktoré nutne potrebujem mať v zásobe.
Určite si z neho zaobstarám nejednu fľaštičku :-)
Keď sa na Wild At Heart pozrieme pekne z blízka a vyfiltrujeme si najprv základnú farbu - pozeráme sa do očí tmavej prekrásnej fialovej. Je to ten typ studenej fialovej, ťahá ju trošku do modra a myslím, že je veľmi "líbivá" :-) Lakuje sa ako splnený sen - jedna jediná vrstva na dokonalé krytie, pohodlný štetček a rýchle schnutie. Nemám tomuto laku čo vyčítať.

 

A aby sme nezabudli na to najdôležitejšie - TRBLIETKA!!! A nie hocijaké, ale holografické! Je ich neúrekom a sú prekrásne... Nevytvárajú síce ten jednoliaty dúhový efekt, ale svietia a žiaria si samostatne a o dušu :-)
Veď sa pozrite, natočila som Vám ich na video. 

  

Ešte mi prosím, napíšte či sa Vám aj takýto typ videa páči a či by ste si radi pozreli zaujímavý lak takto skoro naživo. Prípadne či Vám stačí môj opis a fotky.

18 komentárov:

  1. Anonymný13.10.11

    Super bude vždy aj s videom... je to akési bližšie... Koniec koncov, fotka predsa len niekedy skreslí farbu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný13.10.11

    a fajn by bolo vždy nakoniec pripísať aj názov skladby,ktorú si k tomu vybrala,lebo niekedy je fajn a človek si nevie spomenúť na názov,aby si ju mohol potom niekde vypočuť. :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Video je určitě dobré, protože některé laky jen těžko člověk vyfotí, ať se snaží, co to dá :) Určitě jsem pro další takotá videa ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přesně tak vždy video.. :) Lak je krásný :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný14.10.11

    Ahoj,
    Tvoj blog ide fakt každým dňom dopredu a čoraz viac sa mi páči :-) Chcela by som sa opýtať kde v ZA tieto laky zoženiem a aký je Tvoj názor na ten obchod s lakmi na vlakovej stanici. Videla som ho len z vonku a mali fakt úžasný výber. Nevieš či tam predávajú aj akrylové farby?
    Inak video je super, omnoho lepšie ako fotky. Začínaš to robiť na štýl My Simple Little Pleasures ale páči sa mi to :-) Good luck! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vau vau vau vau.. už ho len zohnať a bude plesať moje srdce :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný lak a krásné video, určitě taková toč dál;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherný lak a video :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Video je skvělý nápad ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Anonymný15.10.11

    Ahoj Veve, přečti si prosím můj popůlnoční příspěvek a vybírej :) RBL mají do neděle 10 hodin dopoledne tzv. před-objednávky na některé speciální odstíny, takže můžeš zvolit i Anne, 360, Locavore, Scrangie, Orbis Non Sufficit nebo Mismas! Soňa ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. hneď ako som zbadala prvú fotku zo mňa doslova vyhŕklo "híííí" na viac som sa nezmohla :D je supeeeernýýýý :))))
    a na videu je krááásny natom dennom svetle, či slnku...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadá kouzelně.
    Rozhodně jsem pro videa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. kedze mne sa paci vsetko trblietave, tak sa mi paci aj toto, no len na fotke a vo flasticke....na nechtoch by sa mi to pacilo len ako sucast nail art, pripadne len ako gradient na koncekoch nechtov.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Anonymný29.1.12

    Môžem sa ťa opýtať kde tieto laky kupuješ? :-) Niekde v ZA či na nete? A bola si už v tom nechtovom obchode na železničnej stanici? Už som šla asi tisíc krát okolo a nikdy som sa tam nezastavila. Nevieš aké tam majú laky?

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Anonymný12.3.12

    Krásný holograf, pro ty mám slabost. A taky pro fialovou, takže tohle je ideální kombinace :) Myslím, že už jsem ho jednou chtěla někde koupit, ale na obrázcích nevypadal ani trošku holograficky, byl jen takový obyčejný. Tož vidím, že jsem udělala chybu...
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ach Veve kde ich zháňaš... túto značku totiž nikde nemôžem nájsť a ten lak je P-R-E-N-Á-D-H-E-R-N-Ý !! naozaj.... :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Laky Color Club a aj tento odtieň sa dajú lahko zohnať na www.nechtovyshop.sk (tam som ho kupovala ja) alebo v českom e-shope www.mojesminky.cz, vozia aj na SVK a dokonca aj poštovné je prijateľné.

      Odstrániť