utorok 18. októbra 2011

barry m - Silver Foil No.NP319


Po tomto laku som túžila, odkedy sa objavil a som moc rada, že si ku mne našiel cestu :-) Je z rady Instant Nail Effects od značky Barry M a má označenie NP319.
Zakúpiť si ho môžete TU
Ako vidíte podľa obrázkov, nad odtieňom nemusíme dlho polemizovať. Ide o svetlejšiu perleťovú striebornú so zaujímavým fóliovým efektom. Úplné zrkadielka na nechtoch Vám nevytvorí, ale zato sa môžete tešiť na naozaj výraznú farbu, ktorá sa veľmi podobá na zadnú, tú matnejšiu, stranu alobalu :-) Je to spôsobené tým, že schne skôr do takého mäkšieho saténového odlesku.
A schne teda naozaj bleskurýchlo! Čo si musíme priznať je fakt, že prúžkuje - pri lakoch tohto typu to nie je žiadna novinka. Ale Silver Foil nezanecháva stopy po štečeku také markantné, aby mi to pokazilo radosť :-) Vlastne sú oveľa menej viditeľné, než som čakala.
Jeho najväčšou prednosťou sú však výborné krycie schopnosti - na vzhľad, ktorý vidíte na fotkách som použila iba jednu jedinú vrstvu! Už teraz sa neviem dočkať, kým ho vyskúšam na razítkovanie... na túto techniku sa podľa mňa ideálne hodí.

 

A keďže nám počasie praje a stále máme krásnu jeseň, môžete si tohto fešáčika pozrieť aj vo videu, v dvoch svetelných podmienkach. Použila som ho v "čistej forme", čiže bez nadlaku a bez podlaku :-)
Ako sa Vám páči? 

 

Edit: V komentároch mala Babs dobrý nápad použiť na tento lak nejaký s praskacím efektom. Takže na mojej FB stránke si ho môžete pozrieť s fialovou Pupou. TU

Tento produkt mi bol zaslaný pre účely recenzie z internetového obchodu barrym.sk

10 komentárov:

  1. Vypadá kouzelně, i když teda já mám doma stříbrné, až to hezké není a u všech mi to proužkování vadí... :/
    Ale tobě moc sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný18.10.11

    presne tento mam. vybrala som si ho ked som vyhrala jednu tvoju akciu. trvalo im vyse MESIACA kym mi to prislo a vzorka ocneho tiena prisla bez vrchnaku, len taka folia na vrchu bola, ktora sa neda dat s5. a schne bleskurychlo? ten moj presne opacne, po hodine este nebol suchy, cely sa mi pokazil a tak som musela odlakovat. a tiez ten moj nie je taky svetly ako tvoj

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ja taketo alobalove moc nemam rada... ale to neznamena ze na tebe to nevyzera peknucko! urcite si ho viem predstavit na nejaky nail art, vianocny, tak urciteeeeeeeeeee!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kyky: Ja zas tých strieborných toľko nemám, tak tento sa mi veľmi zišiel.
    Anonym: Aj mne prišiel až včera, keď nie je na sklade objednáva sa z UK, tak to dlhšie trvá. Mne schol naozaj dobre, dala som len tenkú vrstvu bez podlaku - možno preto :-)
    Babs: Presne, aj mne pripomína Vianoce :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný18.10.11

    aha, tak to je mozne, lebo ja som dala vrstvy dve a aj podlad

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzera ze bude super na razitkovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veve, a nechces nan skusit potom nejaky praskac, ked sa ti otlcu spicky alebo tak? to by som rada videla, ako to vyzera v kombinacii s crackle.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aj ja som nanho pokukovala prednedavom aj tu zlatu verziu, ale potom som si kukla google obrazky a tam sa mi az tak nepacili..ale tento mi pripomina jeden co mam z avonu uz sto rokov a tiez ho pouzivam na peciatky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I am a huge make up lover and this is one of the best sites about nail art and polishes pics =)
    Follow each other ? Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpovedaťOdstrániť
  10. toto nie je moja salka kavy, striebornu mam rada, no tento lak sa mi nepaci, ani na videu ani na fotkach, vyzera moc matne na moj vkus, mal by byt lesklejsi.

    OdpovedaťOdstrániť