pondelok 24. októbra 2011

barry m - Gold Foil No. NP320


Dnes je tu pre Vás znova jedna recenzia na lak z rady Instant Nail Effects od Barry M a ide o tú zlatú verziu s číslom No. NP320. Praktické vlastnosti má rovnaké ako jeho bratček z článku TU - to znamená, že s krytím nebudete mať žiadne starosti, stačí jedna tenšia vrstva. Ja som takisto použila iba jednu a bez podlaku aj bez vrchného laku. Určite aj preto uschol rýchlejšie, než som stačila zatvoriť fľaštičku :-) 


Čo sa odtieňa týka, ide o moju obľúbenú variáciu zlatej - šampanská. Nie je veľmi krikľavá, nie je dožlta ako "mačacie zlato" a nevyťahuje mi z pleti červený tón. Proste taká mimoriadne pozerateľná a pohodlne nositeľná vyšumená zlatá. Ak sa Vám zdajú stopy po štetčeku viditeľné, nezúfajte, lak určite využijete na razítkovanie. V blízkej dobe ho na túto tecniku vyskúšam a podám hlásenie :-)
Zatiaľ si podrobne preskúmajte odtieň vo videu!


Tento produkt mi bol zaslaný pre účely recenzie z internetového obchodu barrym.sk

4 komentáre:

  1. Vypadá moc dobře! :) A přiznám se, že ač nejsem milovník zlaté, líbí se mi víc než ta stříbrná verze... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni,ten vypadá krásně !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. noo tak mne sa bohvieako nepaci :-/ ten strieborny bol krajsi..ale ako vravis na razitkovanie bude supis :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skoda tych pruhov..
    Inak je to velmi pekny odtien.

    Lucia
    http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť