štvrtok 8. septembra 2011

golden rose - Graffiti No.06


Dlho som praskajúcim lakom odolávala, ale nakoniec sa nedalo inak a úplne som im prepadla! :-) Tu vidíte jeden z mojich pokusov s machovozeleným lakom od Golden Rose - No.06.
 Ako základ som použila jediný žltý lak, ktorý mám a je to Essence - My Yellow Fellow. Práskač na ňom pekne vynikol a priateľ dal výslednému efektu trefné prirovnanie... Vraj vyzerá ako syr Niva :-))) Len teraz neviem, či je to dobre alebo zle :-)
Praskajúci nadlak sa nanášal dobre, ale je jasné, že to treba trochu vychytať. Dala som dve hrubšie vrstvy, lak sa potom dosť zmrštil a urobil možno až veľké priekopy medzi jednotlivými časťami.
Nebolo to zlé, ale nabudúce ho nenechám rozpadnúť sa tak veľmi, čo poviete?

7 komentárov:

  1. Vypadá to moc dobře, i když na takovou kombinaci bych asi neměla odvahu... :)
    Docela se mi ale líbí, jaké jsou tam rozestupy, alespoň vyniká mezi těmi ostatními popraskanými nehty. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam teraz zeleny essence lime up! a na to cierny crackle od golden, na foto to vyzera dost podobne :)
    A ja zvyknem davat tensiu vrstvu, akurat obcas mam problem ze ked prejdem dvakrat po tom istom mieste tak to vyzera divne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to bezvadně:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja tiež rozmýšľam nad praskajúcim lakom, lebo ešte žiaden nemám a všade o nich čítam a pozerám fotky :).... á ta tvoja kombinácia dobre vyzerá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Laky miluju, mám jich doma vážně stovky..No dobře,přeháním:-))
    jsem ráda, že jsi objevila můj web,který je teprv v začátcích..:))

    www.myyysa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fííha tento vyzerá zaujimavo, že graffiti.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť