štvrtok 15. septembra 2011

catrice - Plum Play With Me

 

Vualá, krátke nechtíky ešte hranatého tvaru s lakom, ktorý som stihla lakovať už tri krát. Možno viac ani dodávať nemusím - pri mojom množstve nevyskúšaných lakov, je zrejmé, že na ňom niečo musí byť :-)
Okrem krásnej lesklej pravej fialovej farby ma nadchlo tiež bezproblémové nanášanie.
Dve vrstvy Catrice - Plum Play With Me vyčaria perfektné blyšťavé plôšky s priam umelohmotným vzhľadom. Je trošku hustejší, ale primerane rýchlo uschne. Odtieň je síce výrazný, ale mysím, že aj veľmi nositeľný. Nemáte sa čoho báť.
Myslím, že celkovo kozmetika Catrice patrí k tomu lepšiemu priemeru, ktorý môžete v bežných drogériách objaviť. Pomer kvalita-výkon-cena hovorí v jej prospech. Za málo peňazí si vyberiete zo širokého množstva nápaditých odtieňov a určite ani jedným nešliapnete vedľa.

10 komentárov:

  1. Škoda, že u nás Catrice nikde neprodávají :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mám asi 15 lakov od Catrice a možno kúpim ďalšie ...inak tento nemajú no mám podobný fialkový len bledší ...tento je krásny ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. presne tento mám aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tenhle lak vypadá moc pěkně.

    Catrice laky mám moc ráda, rychle schnou, mají dobrou konzistenci a skvělý štěteček... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. juuuuuuj :)) krasavec! odpustam ti aj to, ze si nepisala o Gabrielle :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherná barva, fialovou můžu :)

    http://barika-myextraordinarylife.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja sa chystam na taku broskynkovu od catrice, este nevlastnim ani jeden, ale patri myslim, ze tato znacka patri k tym, ktore ponukaju sirsiu skalu odtienov, co je super:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéé fialová je nejoblíbenější barva:-) Krásný:-)
    www.myyysa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úžasné, přesně takovou jsem viděla na nehtech jedné Polky a hrozně se mi zalíbila, tak ji vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť