piatok 12. augusta 2011

opi - Romeo & Joliet


Dnes Vás asi ničím závratným neohúrim... Skôr tu mám taký kompromis. Kompromis pre tých, čo nemajú radi hnedú na nechtoch, ale chcú mať zbierku lakov farebne kompletnú :-)
Totálne nenáročný Opi - Romeo & Joliet je niečo medzi hnedou a hrdzavou červenou. Teplučký jesenný odtieň dáva rukám taký klasický a elegantný vzhľad. Farba nie je originálna, čo si budeme nahovárať... Ale isto sa bude páčiť aj Vašej mame a babke :-) Radí sa skôr medzi tmavšie odtiene, nebudete s ním vzbudzovať pozornosť - zanecháte len dôverihodný dojem.


Myslím, že lak je maximálne spoľahlivý. A to vo všetkých ohľadoch. Výborná konzistencia sa dobre nanáša a necht nalakujete vytúženými tromi ťahmi. Nepruhuje, nedieruje.
Celkom postačujúco kryje v prvej vrstve, ale kvôli plnosti farby a lepšej výdrži som dala dve.Tiež to tak urobte. A dokonca som ani nemusela čakať kým uschne - šlo mu to bleskovo :-) Behom pár minút bolo po všetkom a všetkých desať nechtov nalakovaných.

 

Osudová láska to asi nebude.. skôr taký časom overený vzťah po rokoch, čo poviete? :-)

8 komentárov:

  1. Nic pro mě, moc hnědé a rezavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se to líbí. Líbí se mi to více, než ten můj Midnight in Moscow nebo jsem si možná ještě nezvykla na ten černý základ v něm. Bude mít větší využití na podzim a v zimě :)))
    Odkud kupuješ OPI? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný13.8.11

    Ty vies uzasne o lakoch pisat, fakt!!! radost citat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa moc tento odtien nepaci...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě se moc líbil, ale dala jsem ho pryč, protože ve dvou vrstvách mi dokonale nekryl a to já nesnáším:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta posledna veta je vystizna! je to tak, suhlasim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kdyby byl matnej, byl by uzasnej..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja prave taketo odtiene milujem!!! Takze pre mna je to uzasna farba a ako sa Julie Š. zmienila, keby bol bez trblietok, tak patri k mojim najoblubenejsim... :)

    OdpovedaťOdstrániť