utorok 26. júla 2011

essie - Sand Tropez


Nevadí, že ste o Essie - Sand Tropez čítali na všetkých blogoch, prečítajte si aj u mňa :-) Kúpila som si ho spolu s časopisom InStyle a som s ním veľmi spokojná.
Myslím, že toto je neutrálna a nenápadná farba, ktorá mojim rukám pristane. Odtieň "káva melta" :-) s poriadnou dávkou mlieka, presne taká akú som pila ako malé dieťa v nedeľu na raňajky. Ak sa dobre zadívate, môžete vidieť ( ehm, skôr pocítiť ) jemne nazelenalý nádych.
  Studená piesková béžová, tzv. nude je výborne kombinovateľná s akýmkoľvek oblečením. A lesklá, jemne tónovaná plocha si priam žiada nejaký nail art a pestrejší akcent! Určite aj na to neskôr dôjde ;-)

Nepracovalo sa s ním zrovna ideálne, ale u mňa je každý lak milášik a vytúžené dieťa... takže dierovanie som mu odpustila. Inak kryl v druhej vrstve, schnutie je priemerné a výdrž takisto...
V zásade nijaký zázrak, ale tá farba je taká stávka na istotu. Hodí sa vždy a všade.
  

8 komentárov:

  1. moze byt, ale nic moc...zvolila by som nanho nejake farebne peciatky a to myslim doslova roznofarebne!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Žádný zázrak, ale určitě se bude někdy hodit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Barva je to krásná, jemná a elegantní :)

    http://barika-myextraordinarylife.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa ho nepodarilo ulovit s casopisom tak som si ho normalne kupila:) uz by mal byt na ceste ku mne:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. neurazi, taky vlazny.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dostat ten casopis aj na Slovensku? lebo som hladala a nenasla. a je este stale v predaji?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Těším se na nail art s touto barvičkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jeej, ten je velmi pekny...teraz si hovorim, ze preco som si ho nekupila, ked som mala moznost, tusim u nas taky mali. I ked to lakovanie je hrozne (u FA je tiez).

    OdpovedaťOdstrániť