utorok 12. apríla 2011

h&m - Blue


 Námornícka modrá od H&M s jednoduchým názvom Blue. Musím konštatovať, že tento lak sa po všetkých stránkach podaril. Odtieň je tmavý, atramentový a konzistencia želatínová. Napriek nej, ale skvelo kryje už v druhej vrstve, naozaj rýchlo uschne a jeho konečný vysokolesklý povrch ma uchvátil!
Dokonalosť sama.
K tomuto laku sa však musíte primerane obliecť. Červené pásikavé tričko je proste nevyhnutnosť, bez ktorej tento lak nosiť nemôžete. Iba v takejto kombinácii totiž začujete šumenie mora, volanie ďalekých krajín a možno aj nejakého fešného mariňáka v uniforme ;-)
Prekonajte predsudok, že len červená môže byť sexi! 

8 komentárov:

  1. Anonymný12.4.11

    Wow! I love it! Such a nice colour! I like dark blue very much!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. naozaj úžasný lesk...zaujal ma hneď ako prvý, aj som sa zamyslela, či je to tou fotkou alebo je to tak aj
    v skutočnosti... :)))

    http://lavendergrove.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja ho mám, ale ešte som ho nevyskúšala... aspoň sa mám načo tešiť, je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. peknyy peknyy :) a vidim ze ti aj nechty narastli hihi;)...a jasne tmavomodra a cervena ked su spolu su strasne super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow, to je nieco, co pasuje k mojej posadnutosti pasikmi, zvlast tymi namornickymi
    paanda

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ohromný odtieň modrej, krasne na tej fotke vynikne:)

    OdpovedaťOdstrániť