sobota 23. apríla 2011

barry m - Dusky Mauve

O tomto laku sa už toho popísalo veľa a ja sa pridám k tým, ktorí naň píšu samé chvály :-)
Všetci už dobre vieme, že Barry M - Dusky Mauve je dvojníkom Chanel - Paradoxal. To rozoberať nebudem, koniec koncov, prečítať si to môžete TU, TU alebo TU


Ja by som sa chcela venovať najmä tomu, že tento lak je môj prvý vyskúšaný od tejto značky a musím priznať - je jednoducho úžasný!
Odtieň je taký zvláštny, blatový, hnedo-sivý s naozaj výrazným ostrofialovým shimmerom. Vďaka nemu sa lak opticky rôzne mení a prechádza cez všetky uvedené odtiene, ale ani hnedá, ani sivá, ani fialová ho presne nedefinuje. Proste chameleón :-)
Najlepšia na ňom je však tá praktická stránka - konzistencia je príjemná, hladká a krémová. Úplne postačuje maniesť dve vrstvy a dostanete sýty náter totožný s tým, čo sľubuje fľaštička. Uschne tak rýchlo, že sa neprestávam čudovať a na nechtoch vydrží "do nekonečna" :-)

Ak chcete vedieť, kde som k nemu prišla, kliknite SEM. Je to slovenská internetová stránka, predávajúca kozmetiku Barry M a okrem množstva farebných skrášľovačov na nej nájdete aj tieto super laky na nechty! Neviem ako dlho táto stránka funguje, ale ja som na ňu narazila len nedávno a veľmi som sa tomu potešila. Naozaj odporúčam, laky sú v prekrásnych odtieňoch, kvalitné a za sumu 3,60 € si určite vyberiete viac než jeden :-)

7 komentárov:

  1. super farba :) len teraz na to slniecko ani tak nie... a ja som si z tej stranky objednavala tu pukaciu krakelku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :) táto otázka nie je k tomuto príspevku ale aj tak odkiaľ kupuješ laky China Glaze? cez internet alebo máš vo svojom meste aj obchod kde ho predávajú? ak cez internet môžeš prosím napísať cez ktorú stránku? ďakujem za odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný24.4.11

    Měla jsem ho půjčený a taky se mi líbil hodně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě pořád přijde trochu fialovější než Chanel, asi si ho budu muset taky pořídit, když o něm tak hezky básníš;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marta: Ten praskajúci mám aj ja na ceste a hrooozne sa naň teším!

    Kamila: Myslím, že na SVK nie je vôbec kamenný obchod, kde by sa dali kúpiť laky CHG. Ja ich objednavam odtialto:
    http://www.leanails.sk/
    http://www.modelaznehtu.cz/
    http://www.hairbeauty.cz/
    http://www.nailetc.com/
    alebo ešte ostáva ebay :-)

    Sonidlo: Ja moc tieto neurčité farby nemusím, ale tento mi učaroval :-)

    Dejnička: Nie je fialovejší. Je presne ako Chanel. Len ja som to tak nešikovne odfotila, že viac vynikla tá fialová.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nooo ale mne sa ten praskajuci az tak nepacil :D lebo ja som chcela mensie kusky a co som ja vyvorila boli dost velke, dufam ze na druhy raz to uz urobim lepsie :D odporucam uplne tenucku vrstvu (teda ak chces mensie) :)... lebo ja som sem tam dala hrubsiu a ani mi to nepopukalo :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je škoda, chtěla bych sehnat lak, který by na denním světle vypadal přesně jako na těchto tvých fotkách.

    OdpovedaťOdstrániť