sobota 19. marca 2011

avon - Golden Twilight


Nech si hovorí kto chce, čo chce, ale ja mám s lakmi od Avonu dobré skúsenosti. Sú cenovo prijateľné, majú relatívne veľké balenie, výber z pekných odtieňov a s ich výdržou tiež nemám problém.
Viem, že toto nie je zrovna nejaká vychytávka, ale rada na blogu striedam drahšie značky s tými obyčajnejšími. Nie všetci moji čitatelia sú totiž fantici do lakov a musia do nich investovať závratné sumy ako ja :-)
Tak si dnes prečítajte o zaujímavom Golden Twilight, ktorý nezaťaží vašu peňaženku.
 Ako ste si isto všimli, jeho základ tvorí čierna... ale ak môže mať čierna viacero odtieňov, tak práve vidíte jeden z tých svetlejších. Všimla som si ho na blogu u Babs (TU) a vedela som, že ho musím mať. Obsahuje totiž miliardu zlatých mini trblietok a je ozaj nádherný a elegantný. Obľúbila som si ho najmä preto, že práve ten zlatavý prášok dodáva celému odtieňu taký zvláštny zelenkavo-hnedý nádych. A tak vzdialene mi pripomína China Glaze - Wagon Trail. A ten by som fakt chcela.
Pri lakovaní poslúchal. V prvej vrstve sa mi síce zdal trochu redší, ale nakoniec úplne stačili dve vrstvy a bolo po všetkom. V dobrej kondícii vydržal štyri dni a bol by asi aj dlhšie, keby som ho neodlakovala a nenahradila iným :-)


Na záver otázka: S akou cenovo dostupnou značkou ste najviac spokojné? Prípadne o akých bežných drogérkových lakoch by ste chceli príspevok?
Rada sa nechám inšpirovať vašimi skúsenosťami.

15 komentárov:

  1. Ten je krásný, ale já nemám laky od Avonu ráda. Sice jsem četla dost dobrých recenzí, ale mně vůbec nevyhovují. Lepší mně připadají laky ELF, Astor a Loreal (i když jich nemám moc).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. z drogerkovych ma zaujima essence, moze byt aj she, a tiez by som prijala nejake ELF laky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný! Avon mám ráda, už jen proto, že jsem AL. :DD .)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne pripomina jeden odtien lakov s-he stylezone, ktore sa daju kupit v DMke, mozno tie trblietky su v nom menej zlate a viac bronzove. ale ten z avonu je velmi pekny.
    hm a napadlo mi, co tak nejaky prispevok o starostlivosti o nechty? ja mam so svojimi celkom velky problem, su neskutocne lamave a znicene, uz si neviem rady, tak by sa mi hodili nejake tipy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nooo tak toto uz je ina salka kavy ako ten predtym :) tento sa mi velmi paci :)ja mam z avonu zasa golden wine to je cerveny :D....a k tym drogerkovym lakom ja mam len take a plne mi stacia a aj mi vydrzia (asi nic nerobim alebo co:D):D az na ten sh-e ten je ozaj shit (lebo tam treba milion vrstiev :D) aj ked som ich mala ale 5 uz ich pomalicky vyhadzujem (ale skoro prazdne!), ale netvrdim ze si tu znacku uz nikdy nekupim :D nejak som sa nedostala este k takym drahym ale urcite si dakedy kupim aj take ;)...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný19.3.11

    Ja si kupujem len lacné drogérkové laky a na väčšinu z nich nemôžem krivé slovo povedať.. Takže by ma určite potešili príspevky o nich, nech nemusím podľa fľaštičky hádať, aký lak bude na nechtoch ;)

    Dištanční študenti, to si asi natrafila na zlé s-he, môj najobľúbenejší lak je od s-he, je tmavofialový a bohate mi stačia dve vrstvy a ešte aj rýchlo schne..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkné nehty a moc pěkný lak. Takový galaktický. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento je velmi pekny, tmave s trblietkami mam velmi rada. Co sa tyka lakov z Avonu, uz si ani nepamätam ake su, je to dobrych par rokov co som naposledy mala odtial lak.

    Celkom dobre skusenosti mam s lakmi Manhattan, Rimmel a Astor su v pohode tiez, S-he: tu je to tak naposly, od S-he su dobre tie metalicke, tie ostatne potrebuju aj tri vrstvy a zle schnu....od Essence mam len jeden, no je velmi dobry, dlho vydrzi a rychlo schne. Myslim, ze aj Dermacol patri medzi tie lacnejsie, tejto znacky mam len jeden lak, no som s nim spokojna. Tak isto aj Sally Hansen ta lacnejsia seria Xtreme Wear je fajn.

    I ked je tento blog o nechtoch, vedela by som si tu predstavit aj clanky (a fotky samozrejme :) na ine temy, paci sa mi tvoj styl pisania.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tento je veľmi pekný :) S lakmi od Avonu som nikdy nemala problém, síce ich nemám veľmi moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. V poslední době jsem měla jenom jeden z Avonu a ten mi nesedl, samozřejmě to neznamená, že všechny laky budou špatné. Tento vypadá moc pěkně, připomíná mi vesmír se třpyticími se hvězdy v dálce. Jaký drogérkový? Nevím jestli na Slovensku je totožný sortiment jako u nás, ale já bych chtěla vidět nějaký Pupa lak, protože absolutně netuším, kde ho koupit u nás. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zajímal by mě tvůj názor na ty s-he laky, všichni je strašně vychvalujou a já mám s nima vesměs strašnou zkušenost - schnou poměrně rychle, to jo, ale včera jsem lakovala a dneska oloupáno. A chyba v lakování to bejt nemůže, protože např miss selene (levnej lak z komunistický drogerky:D) mi vydrží i tejden! Takže by mě tvůj názor zajímal:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mummy-daydream: no ja som si kupila tie laky sh-e este ked boli uplne nove v DM tie sa mi pacili ale to boli take aj trojfarebne a boli svetlucke tak tie sa dali ()tie su uz v kosi), neskor som si kupila aj obycajne farby skor pastelove a tam bolo treba strasne vela vrstiev aby to nepresvitalo a boli aj rychloschnuce ale schli pomaly :-/ potom mam jeden tmavsi fialovy ten je fajn len mi narozdiel od ostatnych zasa rychlejsie zgrcol (co mne sa s lakmi obycajne nestava) a potom som od Sh-e mala tie glitrikove co nekryju a tie boli super az nato ze tiez zgrcli ale to chapem to tie trblietky....ale vsetky sa starsne rychlo olupali z okrajov a pritom mne vydrzi hocijaky lak strasne dlho lebo nic nerobim...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Anonymný20.3.11

    Jé, ten je hezký! Přesně barva pro mně!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Este ma napadlo, ze mi tu chyba tvoja emailova adresa pre pripad, ze by sa Ta niekto chcel nieco opytat v pripade, ze sa to nehodi do komentov. (ja by som zatial jednu otazku mala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. jj taky ho mam a je skvely!

    OdpovedaťOdstrániť