pondelok 14. februára 2011

essie - Catwalk & Nail art


Aj keď je dnes Valentín, musím Vás trošku ochudobniť o pohľad na samotný Essie - Catwalk. Dúfam, že Vám to nebude veľmi vadiť :-)
Ako ste si už isto všimli, dôvodom je srdiečkové zdobenie s mokrým lakom. Nechala som sa inšpirovať rôznymi blogmi, kde sa táto téma v poslednom čase opakovala vo veľmi pekných variáciách. Ja som si vybrala tú najklasickejšiu valentínsku - červenú s bielou. Naniesla som dve vrstvy Catwalk a do ešte čerstvého laku som kvapla bodkovačom štyri kvapky. A teraz tá finta: špáradlom som "vlnkovatým" ťahom prešla cez všetky biele body a vytvorila tým abstraktné srdiečka. No nie je to rozkošné? :-) A navyše také jednoduché!


Chcem sa ešte vrátiť k základnej farbe, pretože je to skvost! Sladká červená, sexi, ale nie príliš vulgárna s modro-fialovým shimmerom. Ten však na nechtoch nie je vidieť, vytvára len chladný pocit z tejto farby.  Lakovanie dokonalé, dáte dve tenšie vrstvy a zbytok dňa zírate na ruky :-)

Zamilovali ste sa do červenej na Deň zaľúbených, alebo nosíte na nechtoch niečo menej gýčové? :-) 

10 komentárov:

  1. Nádherné! Ale já bych to tedy pro sebe nenazvala velmi jednoduché :D A líbí se mi i samotný Essie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sranda hento mne to moc neslo nikdy s tym sparatkom roztahat :D musim sa to naucit uz som to ani neskusala par rokov...no ja som na valentina zvolila extra gyc :D mohla si videt na Fb :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkná barvička i zdobení ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera, musím to taky zkusit, i když se mi to určitě nepodaří, jak se znám :-) A já mám dneska něco zcela netradičního - nenalakované nehty :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty ornamenty jsou nádherný! :)

    OdpovedaťOdstrániť