nedeľa 27. februára 2011

color club - What a Shock! & golden rose - No.14


 Viem, že neónové farby patria najmä k letu, ale mňa baví občas šokovať aj v zime :-) No a aký lak by mohol byť vhodnejší než Color Club - What a Shock!? Je to mimoriadne jasná a svietivá ostrozelená. Veľmi ťažko sa tento odtieň fotil, ak teda nie je na prvý pohľad zrejmé, čo pripomína - Je to zvýrazňovač! Ten zelený! :-) Má v sebe takmer neviditeľný shimmer a takner nepostrehnuteľný modrý odlesk a je proste krásny. 
S lakovaním sa asi trošku potrápite. Konzistencia je redšia a tak treba naniesť tri vrstvy. Určite ich však nedávajte hrubé, veľmi sa rozlieva. Schne rýchlo a ako väčšina neóniek do matna.

Ja som na túto elektrickú farbu naniesla ešte Golden Rose - No.14. Taký zvláštny zelenkavý lak s ružovými trblietkami. Síce sa What a Shock! s ním mierne zhasol, nič však na kráse nestratil. Stal sa zaujímavejším a nositeľnejším aj pre konzervatívnejšie povahy.
Tak čo, kto má naň odvahu? ;-) 

15 komentárov:

  1. ten je megasuper! vedela by som si ho predstaviť na nejakej černoške:) to by riadne krásne vyzeralo taký neónový

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já myslim, že je to super barva do tohohle ubrečenýho počasí!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná barva a s těmi flitry je to úplně nejhezčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I like it!
    Strange combo, but that's why I love it...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak to je teda šok :) naozaj pekná zelená

    OdpovedaťOdstrániť
  6. odvahu ano, no ja sa v chladnom pocasi najlepsie citim v tmavych alebo uplne bledych farbach... neonky mam radsej v lete... pokial teda nie su sucastou nail art, vtedy je mi jedno ci je teplo alebo zima :D
    ...kombinacia s GR je zaujimava.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. OMG, i love you blog so much, i love you pictures to, they really capture the color...can you check out my blog? www.lilnailcutie3.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow, tak ty jsou! Nejvic se mi ale libi, ze jsou super precizne nalakovane... coz se bohuzel ne vzdycky na blozich vidi!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow looks amazing! really cool color(s)! <3
    xo

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tak tuto farbu na leto chcem.
    inak, aky mas nazor na odstranovanie laku pod vodou? vies, lak zmäkne a ide bezproblemov dole. Nenici to nechty? je to vyhodne hlavne pri cervenom laku, ktory pri odlakovani farbi kozu.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Simona Fora: Presne! Alebo keby sa mi toto leto podarilo aspoň trochu sa opáliť... :-)
    Blanche: Farba ako reflexna vesta. Je ma v tom šere vidieť :-)
    Flagbee, Mína, Smaltoitaliano: Yes, yes, yes!!!
    Simuša, Marta: Ďakujem.
    Alexandra Jane: Ja som zasa neónky kedysi vôbec nemala rada a teraz ich nosím kedykoľvek :-) Ale je pravda, že najkrajšie sú v lete.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mason K., Norah: Thanx!!!
    Mora e Bionda: Ďakujem za kompliment. Nepresne lakovanie dokáže pokaziť aj najkrajší lak. Ale ani zďaleka nie je to moje také dokonalé ako by som chcela.
    Becca: Priznám sa, o niečom takom ako odstraňovanie laku pod vodou som ešte nepočula. To sa namočí všetkých desať a čaká, kým lak neodpadá? Neviem si to nejako predstaviť. Skús ma ešte poučiť, prosím. Ja laky vždy len odlakovávam. S červenými je niekedy problém, ale iný spôsob nepoznám.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. myslela som to tak, ze popri sprchovani, alebo tesne po sprche je pokozka makka a ten lak ide dole veľmi jednoducho, asi ako supka z avokada :D neviem to inak opisat, dufam, ze sa mi to podarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť