pondelok 8. novembra 2010

Avon - Green with envy

  
Tak toto je najtmavšia zelená, akú vo svojej zbierke mám... vlastne ak by bola ešte o trošičku tmavšia, bola by čierna :-) Našťastie nie je, a ani v žiadnom osvetlení tak nepôsobí. Avon - Green with envy je proste krásna  temná lesná zelená, farba mokrého huňatého machu, ktorý vám čvachtá pod nohami. Keď vstanete o piatej ráno a s košíkom a v čižmách idete na huby. Tento odtieň mi priam vonia ihličím, sychravou jeseňou, zemou s napadaným lístím no a hlavne tým machom... áno je to trochu taká pochmúrna predstava, priznávam :-)
Lakovať s ním, ale bola jedna báseň! To čo vidíte sú dve tenšie dokonale krémové vrstvy. Nič viac, nič menej.


13 komentárov:

  1. Anonymný8.11.10

    I have this one, also, but it looks prettier on your nails:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je krásnej, a to co píšeš pro mě vůbec není pochmurná představa, naopak se mi líbí ještě víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ho mam tiez, strasne sa tesim - planujem ho v rámci jeho ihlicnanovej farby pouzit v ramci vianocnych manikur.. ;)
    inak.. ja nemam jeden jelly lak od Avonu s ktorym by som nebola spokojna.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jen tak mimochodem se mi dostal do ruky dnes nový Avon katalog a tam mají nové barvy laků, dost mě zaujaly. Nemáš náhodou zkušenost (nebo někdo, kdo si tento komentář přečte :)?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný8.11.10

    Takovou já můžu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. @Mína: myslis tie trblietkave? mam cerveny a cierny so zlatymi trblietkami z posledneho katalogu.. chces swatch? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Babs: Ano, přesně tyhle mám na mysli! Prosíííííím o fotečky, děkuju moooc!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je nádherný :) když jsem ho viděla, tak se mi hnedka vybavily holínky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. @ Mína: už sú nafotené.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jéj, som rada, že sa vám tento odtieň páči. Predsa len to nie je klasicky "líbivá" farba. ja som s lakmi od Avonu spokojná - nestoja veľa, dobre sa nanášajú a majú plochý štetček. A to mám rada.
    A objednala som si tiež ten čierny so zlatými glitrami, čo má Babs už odfotený ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento lak je opravdu krásný !!

    OdpovedaťOdstrániť