streda 20. októbra 2010

plum


Doteraz som od značky INGRID nevyskúšala žiaden lak, toto je prvý a celkom vydarený pokus. Bohužiaľ sa mi podarilo z neho stratiť nálepku s číslom odtieňa, tak si ho skúste nejako identifikovať podľa farby :-)
Kúpila som si ho vlastne preto, že mi na prvý pohľad pripomínal OPI - Merry Midnight. Základom je totiž tmavá slivkovo fialová farba, v ktorej sú porozsýpané strieborné, ružové a modré trblietka. K tomu aby Ingridka bola dvojníkom Opíka jej chýbajú ešte väčšie červené šupinky. TU som si od Viennettky požičala foto na porovnanie. Absencia šupiniek mi však vôbec nevadí, páči sa mi aj bez nich! Dokonca má aj dokonalú konzistenciu, akurát hustú práve kvôli glitríkom v ňom. Na fotke mám dve vrstvy bez nadlaku, povrch nechtu ostal totižto pekne hladký a lesklý. 

7 komentárov:

  1. Taky se mi líbí i bez šupinek! Ale v životě jsem tuhle značku nepotkala, nemám tušení kde bych ho měla shánět :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten je nádherný, líbí se mi víc než Opi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. This one is really beautiful It looks good on your nails=)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zrovna včera, když jsem se šla podívat do nemocnice, kde mají malou drogerii, tak jsem se dívala na tuto značku, mám pocit, že i na stejný odstín a nakonec jsem tam tu flaštičku nechala ležet. Chápeš to? Já ne :( Bééé, jaká škoda, že jsem si ji nevzala, když vidím jak je na nehtech úžasný.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny krásny!!Kde si k nemu došla, prezradíš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kúpila som ho v tej najobyčajnejšej drogérii akú som navštívila:-) Odniesla som si odtiaľ aj pár ďalších skvelých úlovkov. Ale o tom neskôr...
    Myslím, že sa dá kúpiť aj v Čechách, Lucísek mala túto značku tiež pred časom na blogu.

    OdpovedaťOdstrániť