sobota 23. októbra 2010

Chanel - Opalin


Ja mám Vianoce a najlepšieho muža na svete :-) Dostala som totiž od neho úžasný darček. Nie sú to šaty, ani kabelka, parfém, či rúž ... ale lak na nechty!
A je to CHANEL!!!
Volá sa Opalin a je rozprávkovo prenádherný. 

 

Vlastne som si nikdy nemyslela, že budem mať niekedy lak od takejto drahej značky. Jasné, ako správnu ženu ma to vždy lákalo, ale jeho cena ma držala pri zemi. Takže keď som otvorila malinkú škatuľku, skoro som odpadla :-)


Netradičnú farbu, krásne balenie a konzistenciu vám opíšem niekedy nabudúce. Teraz si aj vy užite moju októbrovo-vianočnú náladu pri rozbaľovaní darčeka.


No a navyše sa môjmu milovanému podarili aj dokonalé fotky. On a Opalin sú moje poklady :-)

9 komentárov:

  1. Závidím Ti mužíka :D! Těším se, až budeš o něm (samozřejmě o laku) psát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je od něj milé! Máš doma opravdu hotový poklad! Navíc vybral moc hezký odstín :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluju k mužovi i k láčku :) Už se těším na recenzi!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný! Tak ten Tvoj muž teda vie, čo sa ženám páči:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je milé :) Taky se těším na swatches..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jej, krasny darcek!! a navyse aj krasne zabaleny.. ;) to je krasa!
    urcite si priadla ako maciatko, co? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ano, veľmi ma môj drahý potešil. Čoskoro ho ukážem lačik aj na nechtoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádhera, těším se moc na fotky laku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teším sáááá!! :))
    Aj keď.. je mi jasné, že ho nikdy mať nebudem.. :D
    Ale prajem Ti to, viem si predstaviť Tvoje nadšenie a teším sa s Tebou.. :)

    OdpovedaťOdstrániť