piatok 27. augusta 2010

nail´s spa

 

Tímito všetkými prípravkami rozmaznávam moje nechtíky každé tri dni, keď si robím novú manikúru. Pri množstve mojich farebných lakoch na drápky som zaťažená na čo najvoňavejšiu starostlivosť o ruky a nechty. Predstavím vám mojich desať najobľúbenejších pomocníkov.

1. AVON - Nail enamel remover: Zbavím sa ním rýchlo a ľahko starého náteru a je bez acetónu. No, nebudem tu klamať, extra peknú vôňu nemá ... ale ktorý odlakovač áno? :-)
2. ESSENCE - 2 in 1 profi file: Iný ako papierový pilníček sa mojich nechtov nesmie dotknúť! (z kovových a sklenených mi škrípu zuby :-)) Tento má dve rozličné zrnitosti a skrýva sa v ochrannej škatuľke.
3. PUPA - Cuticles peeling: Môj najnovší úlovok má gélovú konzistenciu a obsahuje malinkaté guličky, ktoré pri jemnej masáži vyhladia kožičku okolo nechtov a rýchlo sa vstrebáva.
4. Pomarančové drievko: Používam ho na zatlačenie kože, drobných záderov a odstránenie prípadných šupiniek na nechtoch. Fajn vecička.
5. ORIFLAME - Nail butter: Ošetrujúce maslo na okolie nechtov  tyčinke s príjemnou sladko-sviežou vôňou. Nanášam ho vždy v hrubej vrstve, nechám aj hodinku pôsobiť a čo sa nevstrebá - rozotriem.
6. AVON -  24k gold strenght: Podkladová vrstva, ktorá spevňuje nechty s trblietavými zlatými čiastočkami.
MANHATAN - Pro white Naural Nagelaufheller: Ďalší základový lak, ktorý vybieli moje zažltnuté nechty a dodá im prirodzený vzhľad. Používam ho najmä pod laky, ktoré sú menej krycie, keďže je mliečno biely.
7. Color Club - Tru passion: Stále nevyskúšaný trblietavec. (farbou sa mi hodil do konceptu fotky)
8. SALLY HANSEN - Mega shine: Perfektný vysokolesklý top coat. Recenzia aj o ňom tu.
9. S-he - Quick dry spray: Rýchlosušič laku v spreji je môj obľúbenec - pekne vysuší všetky vrstvy laku a vďaka svojej trošku mastnej konzistencii nemám suché prsty.
10. MARKS & SPENCER - Hand and nail creme: Pochádza z kvetinkovej kolekcie a obsahuje moju zamilovanú levanduľu. je trošku redší, ale výborne sa vstrebáva a krásne vonia.
+ ORIFLAME: Nail polish corrector pen: Super vynález pre nešikovné ako ja :-) Odlakovač v pere, ktorým odstránite "prešľapy" farebným lakom.    

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára