pondelok 23. augusta 2010

Got the blues for red

 

A znova moja obľúbená červená. Ak máte pocit, že niečo podobné ste už na mojom blogu videli, nemýlite sa. Asi pred mesiacom som recenzovala krvavo červenú Essence – Thirsty a nový opík je určite jej vlastný súrodenec. Priniesla som si ho ako suvenír z Bratislavy, kde sme boli s polovičkou na víkend. Zavŕšili sme letné ničnerobenie a poslednú možnú dovolenku z práce pred Vianocami. Ach jaj:-( 
Dala som zaň celkom dosť peňazí – stál 13,50€, ale naozaj sa mi páči, tak som toľko obetovala. Navyše mali v akcii nejakú staršiu kolekciu, tak som kúpila ešte jeden, len za 7,50€. Tak ma napadá – ako, kde a za koľko nakupujete OPI Vy? Dajte tip :-)

Tak sa už po dlhom úvode môžeme vrátiť k jadru veci – OPI – Got the blues for red je nádherná sýta a veľmi pigmentovaná farba, ktorej nechýba veľa a kryla by už v prvej vrstve. Ja som naniesla tri. No nie preto, že by bola príliš riedka, robila diery alebo som bola nešikovná ja :-) ... proste ma to bavilo a lakovala sa výborne. Plochý štetček poslúchal na slovo, pracovať s ním bola jedna báseň a výhrady nemám vôbec žiadne.


Kto rád nosí typickú červeň ako ja, určite si príde na svoje. Netvrdím, že Got the blues for red je nejaká dychvyrážajúca nezvyčajná farba ... ale určite zaujme takou nebezpečnou eleganciou s naozaj vysokým leskom. Vraj každá žena by mala mať v šatníku jedny „little black dress“ ... Malé čierne sú v nechtovom svete určite klasické červené laky a žiadnej by podobný nemal chýbať – podľa mňa je Got the blues for red jedným z víťazných adeptov.

8 komentárov:

  1. Že červenou moc nemusím, tenhle je krásnej! Podle fotky mi přijde podobný OPI Vodka & Caviar, kterej jedinej vlastním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem, ja červenu môžem :-) V&C nemám zasa ja, ale podľa fotiek na nete budú z jednej rodiny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vodka and Caviar jsou z Russian Collection a Got the blues for red je z Chicago Collection. Takže z jedné rodiny nejsou:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I'm your new follower. Really like your blog.
    Maybe you can visit mine sometime: www.melaniesnailpolish.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. An: Takže sú si konkurencia? ;-)

    Melanie: Nice to meet you, Melanie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. milujem rečvené laky plus OPI je mega super výber :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekna červena, no tolko penazi by som za nu nedala, som si ista, ze takmer rovnaka farba by sa dala najst lacnejsia od inej znacky. Od OPI nemam ziadny lak zatial a ani neplanujem v najblizsej dobe, skor mam zalusk na nejaky nezvyčajny odtien od Chanel, no stale to odkladam, akosi mi je luto dat tolko penazi za lak.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný6.2.12

    Skúšala si aj nejaký z lakov Astor QUICK'N GO! 45 SECONDS? Mám jeden v takmer rovnakom odtieni ako tvoj OPI a som s ním maximálne spokojná, stačí mi aj jedna vrstva, čím som bola dosť prekvapená

    OdpovedaťOdstrániť