utorok 29. júna 2010

true red


Opäť som raz neodolala výhodnej kúpe a zaobstarala som si niekoľko nových lakov. Tri novinky sú od talianskej značky Flormar (doteraz som o nej nepočula, ale majú celkom ok stranku na nete - predstavím ich postupne). 
Ako prvý som skúsila odtieň č. 377. Je strašne fajn, dobrá krémová konzistencia, pekne sa nanáša a rozlieva po celej ploche nechtu. Farba je taká "echt" červená a šťavnatá.
Aby som vyskúšala aj ďalší úlovok, naniesla som šupinkový Gosh - Rainbow. Má trochu hustú konzistenciu a určite potrebuje aj vrchný lak, pretože práve šupinky ho robia hrboľatým. Snažila som sa zachytiť krásne a netradičné zelené odlesky, ale šlo to ťažko. Tak si ich musíte domyslieť :-)

3 komentáre:

  1. s flormarem mám docela dobré zkušenosti.. bohužel jsem si koupila barvu, se kterou toho nemůžu moc udělat. a ten Gosh- nádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nakoniec som tento lak nosila celý týždeň,takže som uuuplne spokojna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, prosim ta uz dlho sa snazim zohnat ten gosh Rainbow, ale vo Fannku v BB ho nemaju...nevies nahodou kde by sa dal kupit alebo ci ho este vobec vyrabaju?
    Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť