nedeľa 27. júna 2010

Baby blue



Mám nový lak. Vintage blue od Avonu. Neviem čo je na ňom "vintage" - podľa mňa je to úplne klasická baby blue bez akýchkoľvek ďalších nuans. Žiadny sivý podtón, žiadne trblietka ... napriek tomu sa mi páči. Veľmi sa mi páči - najmä teraz, keď vykuklo slniečko pôsobí tak osviežujúco a mrazivo :-)
Nanášal sa veľmi pekne - vďaka širokému štetčeku, dve vrstvy úplne stačili a fakt dobre kryje. Čo mi trochu vadilo je, že samotný lak je vo finále málo lesklý a určite potrebuje top coat.
No a to by som nebola ja, aby som ho po pár dňoch trošku nevylepšila :-) Teraz je to letná rozkvitnutá lúka.

4 komentáre:

  1. You have some beautiful nail art. I like this one especially because it looks like you have a garden on your nails!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. baby blue má už asi každý,ale je krásny.
    A ty keď si tam pridala tie kytičky tak je to úplne že skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj....tieto nechty su krasne a cela stranka vobec nechcela by si pridat niekedy aj navod ako na to :) ?

    OdpovedaťOdstrániť